Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:21:01 GMT

آرزو دارم در پارالمپیک رکوردشکنی کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۸۷۹۰

آرزو دارم در پارالمپیک رکوردشکنی کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و ومعلولین، علی اکبر غریب شی ملی پوش پاراوزنه برداری طی گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: در یک سانحه دچار معلولیت شدم، در آن زمان اطلاعی از ورزش افراد دارای معلولیت نداشتم تا اینکه از طریق مرحوم گلبارنژاد با وزنه برداری جانبازان و معلولین آشنا شدم و تمرینات خود را آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا مدال نقره گرفتم و به دلیل اینکه از رنگ مدال خود راضی نبودم میزان تمرینات خود را بیشتر و سخت‌تر کردم و به طور میانگین ۵ روز در هفته تمرین می‌کنم تا بتوانم در رقابت‌های قهرمانی جهان و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال خوش رنگ‌تری کسب و رکورد جهان را به نام ایران ثبت کنم.

ملی پوش پاراوزنه برداری عنوان کرد: معلولیت به دور از ورزش سخت است. در این مدت با خیلی از افرادی که دارای معلولیت هستند درباره ورزش‌های پارالمپیکی صحبت کردم تا با آن آشنا شوند و سعی کردم در این مسیر مشوق آن‌ها باشم.

غریب‌شی درخصوص شیرین‌ترین خاطره ورزشی خود اظهار داشت: رقابت‌های جهانی ژاپن بهترین خاطره ورزشی من است چرا که اولین تجربه برون مرزی و کسب مدال من بود.

وی خاطرنشان ساخت: مرحوم گلبارنژاد مشوق اصلی من برای ورود به ورزش و ادامه آن بود. بعد از موفقیت‌هایی که کسب کردم دیدگاه اطرافیان من نسبت به توانایی‌هایم تغییر کرد و استقبال خوبی از من صورت گرفت.

ملی پوش پاراوزنه برداری در پایان درباره مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان گفت: در این دوره از مسابقات برای ارائه بهترین عملکرد ورزشی تلاش می‌کنم و امیدوارم با انجام منظم تمرینات خود بتوانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: در نمایش باغ آرزو نویسندگی و کارگردانی یلدا دهجوریان، هنرمندان تئاتر نیشابور مانند مهدیار زرگرانی، علی بهمنی، معین جهان تیغ، رضا آتشگاهی، عرفان عابدی، ثمین طالبی، ستایش بختی، فرنوش ابوالفضلی، اسرا خالصیان، یلدا طلایی، بهار حسین آبادی، مائده اوسدی، طنین حصارچه و نگین ابراهیمی به ایفای نقش پرداخته اند.   حمیدرضا آتشی درباره داستان این نمایش خاطرنشان کرد: این نمایش درباره رویاپردازی‌ها و آرزو‌های عجیب و غریب گنجشکی است که برایش دردسر‌های فراوانی به دنبال دارد.   وی ادامه داد: نمایش باغ آرزو از اول تا دهم اردیبهشت، ساعت ۱۸ بعدازظهر در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور به روی صحنه می‌رود.

دیگر خبرها

  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • ورزشکاران زنجانی ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کردند
  • قهرمان آزمون ایثار و شهادت از خطه علویان
  • آمادگی گلبالیست‌های اردبیلی برای حضور در پارالمپیک پاریس
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین