Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@15:19:24 GMT

هنر ما در زندان خدمت به مددجویان است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۹۷۸۵

هنر ما در زندان خدمت به مددجویان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان به همراه مسئولان ستادی اداره کل در زندان تویسرکان حضور یافت و از تمام قسمت‌های این مجموعه بازدید کرد.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه در جمع مددجویان زندان تویسرکان حضور یافت و ضمن دیدار چهره به چهره از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و دستور لازم را برای رسیدگی به مشکلات ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع کارکنان زندان تویسرکان شغل زندانبانی را یکی از شغل‌های سخت برشمرد و افزود: زندانبانان و رسالتی که کارکنان مجموعه زندان بر عهده دارند از حیث معنوی از جایگاه و ارزش بسیار والایی برخوردار است.

پروین ابراز داشت: هنر ما در زندان خدمت به مددجویان است و هدف از نگهداری زندانیان، اصلاح و بازپروری شخصیت آنها و توانمندسازی آنان برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به ماهیت و سختی‌های کار در زندان افزود: برای  جلوگیری از بروز تنش‌ها و استرس، از انتقال مسائل و مشکلات کاری به محیط خانواده و زندگی خودداری کنیم. 

مدیرکل زندان‌های همدان ادامه داد: نیروی انسانی از با‌ارزش‌ترین منابع در سازمان هستند که هماهنگی میان آنها و به‌کارگیری صحیح  آنان همراه با دیگر اجزای سازمان‌‌، می‌توان اهداف سازمانی را تحقق بخشید.

وی اظهار کرد: یکی از مباحثی که در این زمینه باید بررسی شود‌، قرار دادن افراد در جایگاه‌های مناسب با توانایی و تجارب و قابلیت آنها است و این فرآیند در قالب نظام شایسته‌سالاری  بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مدیرکل زندان همدان زندان تویسرکان دیدار با مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سجاد محمد اصغری افزود: توزیع هوشمند مرغ گرم از طریق سامانه در تویسرکان اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از هشت هزار تن و در سال ۱۴۰۱، پنج هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و تولید مرغ گرم وجود ندارد گفت: گوشت مرغ شهرستان با همکاری ۱۰۰ واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

سجاد محمد اصغری افزود: وضعیت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • برگزاری اولین یادواره ۱۱۴ شهدای ارتش تویسرکان
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد