Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران در سفر دو روزه به تبریز، به همراه شهردار این شهر و معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، در بازدید از چند مجموعه صنعتی تولیدکننده خودروهای سنگین و اتوبوس، گفت: ماشین‌های سنگین، اتوبوس‌های برقی و اتوبوس‌های گازی شهری از جمله مهم‌ترین نیازهای تمام کلان‌شهرهای کشور محسوب می‌شوند که می‌توانیم این محصولات را در تبریز تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در حاشیه بازدید از چند مجموعه صنعتی تولیدکننده خودروهای سنگین و اتوبوس در تبریز، با بیان این‌که این بازدیدها به منظور آشنایی با ظرفیت‌های تولید ملی صورت گرفت، گفت: در تبریز توان و ظرفیت بالایی برای تولید تجهیزات موردنیاز مدیریت شهری وجود دارد.

وی افزود: این وضعیت نشان‌دهنده توانایی بالای تولیدکنندگان تبریز بوده و خوشبختانه زمینه همکاری نیز فراهم است.

شهردار تهران تصریح کرد: ماشین‌های سنگین، اتوبوس‌های برقی و اتوبوس‌های گازی شهری از جمله مهم‌ترین نیازهای تمام کلان‌شهرهای کشور محسوب می‌شوند که می‌توانیم این محصولات را در تبریز تولید کنیم.

حناچی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا امیدواری برای پرداخت بدهی‌های دولت در حوزه تجهیز و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل در سال‌جاری وجود دارد؟، گفت: در دوره جدید مدیریت در وزارت اقتصاد و دارایی، تهاتر بخشی از بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها آغاز شده است که در گذشته این امر وجود نداشت.

وی ادامه داد: امیدواریم فرایند این تهاتر سرعت گرفته، حجم بیشتری از بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها پرداخت شود.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کارخانه واگن‌سازی تهران توان تولید واگن‌های موردنیاز تمام کلان‌شهرهای کشور را دارد؟، اظهار کرد: در هفته جاری معاون اول رئیس‌جمهور از این مجموعه بازدید می‌کند تا زمینه توسعه و همکاری بیشتر آن با شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور فراهم شود.

حناچی تاکید کرد: قرار بر این نیست که کارخانه واگن‌سازی تهران، فقط نیاز شهرداری تهران را تأمین کند؛ بنابراین، هر یک از شهرداری‌ها که علاقه‌مند باشند می‌توانند از ظرفیت این مجموعه که در حال حاضر تنها ۳۰ درصد آن فعال است، استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بدهی های دولت به شهرداری ها پیروز حناچی شهردار تهران کارخانه واگن سازی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله‌گردها
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟