Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@05:03:06 GMT

نمایشگاه تکنولوژی نوین در زنجان دایر می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۱۱۰۳

نمایشگاه تکنولوژی نوین در زنجان دایر می شود

استاندار زنجان از برگزاری نمایشگاه تکنولوژی نوین در زنجان با حضور شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: مشکلات مربوط به بخش خصوصی در استان زنجان به وزاری مربوطه منتقل شده است.

 

استاندار زنجان از برگزاری جلسه ای با بانک ها به منظور پیگیری مشکلات بخش خصوصی خبر داد و گفت: در این زمینه رایزنی هایی هم با دولت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام عالی استان بر ضرورت تشکیل هیات اندیشه ورز در استان زنجان برای بررسی موضوعات مربوطه اشاره کرد و گفت: این هیات متشکل از مدیران، تجار و پژوهشگران دانشگاهی خواهد بود.

 

حقیقی با اشاره به تفویض اختیارات انجام شده به استانداران افزود: همین موضوع می تواند به حل برخی از این مشکلات بیانجامد.

 

وی بر ضرورت تعیین تکلیف خاک انگوران تاکید کرد و گفت: در راستای حل مشکل واحدهای تولیدی تشکیل پنجره واحد و استفاده از ظرفیت های این حوزه لازم است.

 

استاندار زنجان ادامه داد: در کنار وضعیت سیاسی موجود در این زمینه، تحریم ها هم به افزایش مشکلات در این حوزه منجر شده است.

 

مقام عالی استان به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از طرق مختلف اشاره کرد و گفت: برای خروج از این مشکلات باید به دنبال راهکار باشیم.

 

وی با یادآوری اینکه به دنبال برگزاری نمایشگاه تکنولوژی نوین در استان هستیم، ادامه داد: در این زمینه از ظرفیت شرکت های دانش بنیان هم استفاده خواهد شد.

 

حقیقی همچنین به تعیین تکلیف پسماندهای روی در زنجان اشاره کرد و گفت: 7 میلیون تن پسماند دپو شده در زنجان به نفع مردم تعیین تکلیف خواهد شد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر خبرگزاری شبستان استان بوشهر امام خمینی ره اقامه نماز عید فطر مقام معظم رهبری نماز جمعه مقاومت عید سعید فطر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استاندار زنجان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه وعده صادق در طولانی مدت سبب بهبود اوضاع اقتصادی می‌شود، گفت: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله جبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات "وعده صادق" غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد، گفت:  این عملیات از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است و شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثر گذار باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وعده صادق تاکیدی بر قدرت جوانان این آب و خاک بود افزود: فارغ از دیدگاه‌ها و نظرات در مباحث مختلف همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین ، بیان کرد: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن از این عملیات مات و مبهوت شده بیان کرد: برای دشمن سوال است، کشوری که 45 سال در اوج تحریم قرار دارد، چگونه به این قدرت و عظمت دست یافته است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به این کشور از هر فرصتی استفاده می‌کند و برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، قطعا تحلیل و پژوهش دارد و ساکت نمی‌ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • معبدی که ۱۲۰۰ سال قبل در دل کوه با ابزار و تکنولوژی تراشیده شده است + فیلم
  • ضرورت اتصال دانش و تکنولوژی به صنعت پلیمری