Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان تنها دانشگاه در میان دانشگاه­‌های شمال کشور و استان گلستان، موفق شد در آخرین رتبه­‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، رتبه ۱۱ تا ۱۵را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان تنها دانشگاه در میان دانشگاه­‌های شمال کشور و استان گلستان، موفق شد در آخرین رتبه­‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با استفاده از اطلاعات پژوهشی رتبه­‌بندی سال ۱۳۹۶ و۱۳۹۷ مربوط به بازه زمانی ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶، رتبه ۱۱ تا ۱۵را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سال گذشته براساس شاخص­‌های پژوهش، آموزش، وجهه بین‌المللی، تسهیلات و فعالیت­‌های اجتماعی و اقتصادی رتبه ۲۱ تا ۳۰ را از آن خود کرده بود.

 

(ISC) سومین پایگاه استنادی معتبر بین­‌المللی است که با هدف ثبت، انتشار و ارزیابی تولیدات علمی کشورهای اسلامی در چهارمین نشست وزرای آموزش عالی کشورهای اسلامی (ICMHESR) در سال ۲۰۰۸ در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان مصوب و در جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.

 

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) براساس شاخص­‌ها و معیارهای تخصصی در حوزه علم سنجی و متناسب با سیاستهای کلان علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری صورت می­پذیرد. نظام‌­های رتبه­بندی ملی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با ارائه شاخص‌­های تخصصی و متنوع این امکان را برای دانشگاه‌­ها و مؤسسات پژوهشی فراهم آورده است تا با سنجش همه­‌جانبه عملکرد خویش و آگاهی دقیق از رقبای ملی و منطق‌ه­ای، برنامه­‌ریزی­‌ها و سیاستگذاری­‌های مناسب جهت رشد وضعیت و تبدیل شدن به دانشگاه‌های تراز جهانی را اتخاذ نمایند.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر خبرگزاری شبستان اقامه نماز عید فطر استان بوشهر نماز جمعه امام خمینی ره خطبه های نماز جمعه مقاومت عید سعید فطر پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ارتقای رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان