Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:04:32 GMT

کشف کالای قاچاق در استان سمنان ۱۷۲ درصد رشد داشت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۱۸۱۹

کشف کالای قاچاق در استان سمنان ۱۷۲ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار روح‌الامین قاسمی صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی دوماهه نخست سال‌جاری ارزش ریالی اموال و کالای قاچاق کشف‌شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷۲ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: طی این مدت ۱۴۷ پرونده تشکیل و پس از تکمیل، تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محصولات دخانی، مشروبات الکلی، تلفن همراه، لوازم‌آرایشی بهداشتی، داروهای نیروزا و مکمل‌های ورزشی بیشترین حجم اقلام و کالاهای قاچاق کشف‌شده توسط مأموران پلیس استان سمنان را به خود اختصاص داده است

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی دوماهه نخست امسال ۸۸ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۴۶۶ هزار ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف‌شده است، ابراز داشت: البته باید گفت بیشترین کشفیات قاچاق در سطح استان در محورهای مواصلاتی رخ‌داده است و بومی منطقه نیستند.

قاسمی بابیان اینکه مبدأ و مقصد قاچاق در خارج از استان است، تصریح کرد: درواقع جاده‌های سمنان مسیر ترانزیت و حمل کالای قاچاق توسط قاچاقچیان و سودجویان محسوب می‌شود اما نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر و این موارد را به‌خوبی شناسایی می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های کلان و گسترده در خصوص مبارزه قاطع و بی‌امان با قاچاق کالا و ارز در قالب قرارگاه جهادی انجام‌شده است، افزود: با توجه به نام‌گذاری شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان در سال‌های اخیر برخورد پلیس با سودجویان این حوزه تشدید شده است.

کد خبر 4635675

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی ۶۷ هزار و ۷۵۰ قلم لوازم آرایشی و ۳۳۶ قلم بلوریجات خارجی قاچاق از این خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: دراین‌خصوص راننده کامیون دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6085620

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران