Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:57:29 GMT

سوارز: مطمئن بودم به کوپا آمه‌ریکا می رسم

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۲۸۳۲

سوارز: مطمئن بودم به کوپا آمه‌ریکا می رسم

لوئیس سوارز که یک ماه پیش جراحی کرده بود، توانست در بازی دوستانه اروگوئه و پاناما به میادین بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز پس از بازی برگشت لیورپول و بارسلونا از ناحیه مینیسک مورد جراحی قرار گرفت و ادامه فصل را از دست داد. غیبت او در فینال کوپا دل ری برابر والنسیا به ضرر بارسا تمام شد و این بازیکن مورد هجمه انتقادی گسترده هواداران و رسانه ها نیز قرار گرفت و در واکنش، عنوان داشت که مصدومیت او به نحوی بود که باید جراحی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در حالی که تصور می شد سوارز دور گروهی کوپا آمه‌ریکا را از دست بدهد، بامداد روز گذشته در بازی دوستانه برابر پاناما دقایقی به میدان رفت و یکی از سه گل تیمش را نیز به ثمر رساند.

او در مورد وضعیت خودش به خبرنگاران گفت: « شرایط خوبی دارم و و مصدومیتم برطرف شده است. مطمئن بودم که با تلاش و تمرین سخت، می توانم به موقع خودم را به کوپا آمه‌ریکا برسانم. کمتر از 10 روز به این رقابت ها باقی مانده و خوشحالم که به میادین بازگشته ام و از لحاظ بدنی نیز مشکلی ندارم. فعلا در حال وفق دادن خودم با تیم هستم.»

 

سوارز ادامه داد:« ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستیم و به عنوان یک بازیکن باتجربه، وظیفه دارم به بازیکنان تازه وارد کمک کنم. هر کسی در تیم ملی باید مسئولیت پذیر باشد و کاری که به وی محول شده است را به درستی انجام دهد. حالا برای شروع رقابت ها بی تاب هستم.»

 

لوئیس سوارز بارسلونا تیم ملی اروگوئه اروگوئه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لوئیس سوارز بارسلونا تیم ملی اروگوئه اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که تیمش برای حذف لاتزیو از کوپا ایتالیا و صعود به فینال فشار زیادی را تحمل کرده است. یوونتوس امشب مقابل لاتزیو 2-1 شکست خورد اما با وجود برتری 2-0 در بازی رفت، به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد.

آلگری به اسپورت مدیاست گفت:"این یک بازی پر از چالش بود، می‌دانستیم که بازی سختی می‌شود. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. کار آسانی نبود چون امکان داشت حذف شویم.

صعود به فینال؟
رسیدن به فینال هرگز آسان نیست، در سه سال گذشته ما در دو فینال کوپا ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی سری A تمرکز کنیم، چون هنوز به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌ایم و این آخر هفته با میلان رو به رو می‌شویم.

عصبانیت در پایان بازی با وجود صعود به فینال؟
در این لحظه، بازی‌های یوونتوس اهمیت زیادی دارد و این‌ها مسابقاتی هستند که به دلایل مختلف در طول یک سال و نیم گذشته ما در آن بازی نکردیم. سال گذشته شرایط ایده‌آلی نداشتیم و اتفاقات زیادی خارج از زمین رخ داد. ما این فصل می‌جنگیدیم، خوب نمی‌جنگیدیم، اما تا ژانویه با اینتر در بالای جدول بودیم و سپس سقوط کردیم. چند ماه گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم، ما امتیازات کمی در سری A گرفتیم، اما هنوز این فرصت را داریم که به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. فشار در یوونتوس بسیار زیاد است و این یک آزمایش برای این بازیکنان بود. با وجود اینکه امشب خیلی خوب بازی نکردیم به نظرم شایسته صعود به فینال بودیم.

ارزش صعود به فینال؟
این فینال ارزش صعود به سوپرجام ایتالیا را دارد، بنابراین از نظر مالی برای باشگاه مهم است. انتقاد همیشه پیرامون یوونتوس وجود دارد. نیم فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. در آن زمان، مردم فکر می‌کردند که می‌توانیم با اینتر رقابت کنیم، اما نگران بودم که در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شویم. ما بهتر بودیم اما نظر روحی افت کردیم.

دیگر خبرها

  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت