Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@23:43:45 GMT

شورای حکام آژانس پرونده هسته‌ای ایران را بررسی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۳۴۳۰

به گزارش مهر، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توئیتری اعلام کرد: پرونده هسته ای ایران و کره شمالی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در کانون توجه قرار خواهد داشت.

نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در این خصوص نوشت: این نشست هفته اینده در وین برگزار خواهد شد و همراه با مسائل مربوط با انرژی هسته ای صلح آمیز، شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پرونده های هسته ای ایران، کره شمالی و سوریه را مورد بحث قرار می دهد که مثل همیشه می تواند بحث های داغی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که ظرف هفته‌های آتی بتواند به ایران سفر کند.

به گزارش جماران، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشستی خبری در بامداد سه‌شنبه گفت که قصد دارد در هفته‌های آینده به ایران، اوکراین و روسیه سفر کند.

او با بیان اینکه می‌خواهد سطح همکاری آژانس اتمی با تهران را بهبود بدهد، تصریح کرد: من در حال برقراری تماس با دولت ایران هستم. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده به تهران بروم تا شرایط را به مسیر اصلی خود برگردانم. امیدوارم بتوانم وضعیت را از نظر افزایش سطح همکاری بهبود بدهم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین تاکید کرد که مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد و تنش‌های اخیر تاثیری بر کار بازرسان نداشته است.

گروسی گفت: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آنها را نداد اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنین خبر داد که قصد دارد در آینده نزدیک به روسیه و اوکراین نیز برود.

دیگر خبرها

  • نگرانی گروسی از احتمال حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران |
  • مدیرکل آژانس اتمی راهی تهران می‌شود
  • تحولات اوکراین| استفاده آمریکا از کی‌یف برای اهداف نظامی
  • اظهارات تازه گروسی درباره سفر به ایران
  • گروسی: به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستیم/ مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران وجود ندارد
  • به دنبال بهبود سطح همکاری آژانس با ایران هستم
  • مدیرکل آژانس: مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشت
  • مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم/تنش‌های اخیر برفعالیت آژانس اثر نداشته