Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن تیمش مقابل ژاپن را به خود اختصاص داد.به گزارش بلاغ،تیم ملی والیبال ایران امروز در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 از ساعت 14:10 در سالن موسا شینو پلازا به مصاف ژاپن رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای (22 - 25، 21 - 25 و 25 - 19) به سود شاگردان کولاکوویچ خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه میلاد عبادی‌پور با کسب 14 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل ژاپن را به خود اختصاص داد. پس از وی پوریا یلی موفق به کسب 13 امتیاز برای ایران شد. در تیم ژاپن هم یوکی ایشیکاوا توانست 14 امتیاز برای تیم ژاپن به دست بیاورد. نیشیدا هم موفق به کسب 10 امتیاز برای سامورایی‌ها شد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم باید در ارومیه از تیم‌های کانادا، لهستان و روسیه میزبانی کند که برنامه مسابقات ایران در هفته سوم به شرح زیر است:

بازی اول: ایران – کانادا، جمعه ۲۴ خرداد ساعت ۱۸:۳۰

بازی دوم: ایران – لهستان، شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۸:۳۰

بازی سوم: ایران – روسیه، یکشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۱۸:۳۰

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در طول 13 مسابقه اخیر تنها 3 بازی به پیروزی رسیده و این یک آمار عجیب در روند نتیجه‌گیری این تیم است.

سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد پرگل مقابل شمس‌آذر در جام حذفی داشته است.

در 10 مسابقه دیگر دو شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و 7 بازی در لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رسانده است، دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر مقابل فولاد خوزستان و گل‌گهر رقم خورده و در دیگر مسابقات عملکرد ضعیفی داشتند.

شاگردان مورایس در نیم فصل نخست پیش از دو هفته پایانی که با محرومیت روبه‌رو شدند عملکرد شگفت‌انگیزی داشتند و با خط حمله خوبی که در اختیار داشتند یکی از مدعیان جدی قهرمانی بودند اما با دو تساوی و یک شکستی که در سه هفته اخیر کسب کردند تا حدود زیادی از صدر جدول فاصله گرفتند.

سپاهان ابتدا در دیدار عقب افتاده در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهنی خواهد بود که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد شگفت‌انگیزی داشته و در هفته بعد از آن باید به مصاف ملوان برود و در صورت ادامه دادن نتایج ضعیف خود احتمال این وجود خواهد داشت تا رتبه چهارم را تقدیم ملوان کند.

دیگر خبرها

  • لیگ یک / پیروزی شاگردان سیاوش مقابل قعرنشین
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • تیم نکونام علیه گلزنی‌های متوالی آلومینیوم
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران