Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه قضائیه در واکنش به ماجرای «بدحجابی» در اسنپ با بیان اینکه تا این لحظه و بر اساس برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی این اطلاعات با واقعیت انطباق ندارد، به لزوم بررسی وضعیت و سپس اقدام لازم تاکید کرد.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در رابطه با اتفاق اخیری که برای یکی از رانندگان اسنپ در برخورد با بدحجابی رخ داد،‌گفت: تا این لحظه هر آنچه منتشر شده در فضای مجازی بوده و گزارش‌هایی که در این فضا منتشر شده از سوی راننده به صورت شفاف بیان نشده که آیا گردانندگان اسنپ وی را حذف کرده یا محدودیتی در این باره اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی گفت:‌باید ماهیت قصه روشن شود که دقیقا ماجرا چه بوده و پس از آن چه در ارتباط با حادثه رخ داده در اسنپ و همچنین در مورد موضوعی که متولیان اسنپ چه تصمیمی نسبت به راننده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: هنوز اطلاع دقیقی به دست ما نرسیده است تا ما متناسب با آن اظهارنظر کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بر اساس این مستندات است که می توانیم بفهمیم واقعیت چه بوده است. تا این لحظه، بر اساس برخی مطالبی که در فضای مجازی منتشر شده می‌بینیم که با واقعیت انطباق ندارد بنابر این ابتدا باید وضعیت را بررسی می‌کنیم و سپس اقدام لازم صورت گیرد.

چند روز پیش دخترى جوان در صفحه توییتر خود اعلام کرد که یک راننده اسنپ او را به دلیل بدحجابی در بزرگراه پیاده‌کرده‌ است. این اکانت در کنار این ادعا، عکس و مشحصات کامل راننده اسنپ را در شبکه مجازى خود منتشر کرد تا بقیه نیز او را بشناسند و این توییت با واکنش زیادی از سوی کاربران این شبکه اجتماعی مواجه شد./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس

 عکسی در فضای مجازی از شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه منتشر شد که بسیاری از مخاطبان را شوکه کرد.

اما این عکس واقعی نیست که در فضای مجازی منتشر شده، تنها شیطنت کاربران فضای مجازی با هوش مصنوعی است که عکس واقعی را در پایین این عکس مشاهده می‌کنید.


ترلان پروانه که خودش شوکه شده است ادعا کرده اصلا گوگوش را ندیده است.

منبع: ساناپرس

tags # ترلان پروانه ، گوگوش سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی