Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@19:57:28 GMT

اجتماع روز عید فطر وحدت آفرین است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۴۱۷۴

اجتماع روز عید فطر وحدت آفرین است

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با پایان ماه مبارک رمضان مراسم جشن عید سعید فطر با حضور  پایوران و سربازان در حسینیه الزهرا سلام الله علیها سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی با تبریک فرا رسیدن عیدفطر گفت: در روز عید فطر گویی یک مسلمان از نو متولد می‌شود، چرا که فطرت پاک آدمی در طول سال در اثر غفلت ‌به انواع گناهان دچار شده و از حقیقت ‌خود دور می‌شود و در نتیجه دچار خود فراموشی  می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با فرا رسیدن ماه رمضان، یک مسلمان در پرتو فضای معنوی این ماه به یک زندگی تازه و نوین دست یافته، و آن بازگشت‌ به خویشتن ‌است.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: حضرت امام علی (علیه السلام) می فرماید: ای بندگان خدا بدانید کوچکترین چیزی که برای مردان و زنان روزه‌دار است، این که فرشته‌ای در روز آخر ماه رمضان به آن‌ها ندا می‌دهد: ای بندگان خدا بشارتتان باد که خداوند متعال  تمام گناهان گذشته شما را آمرزید، پس بنگرید که بعد از این چگونه عمل خواهید کرد.

وی در ادامه گفت: اجتماع روز عید فطر می‌تواند در وحدت مسلمانان نقش آفرین باشد، زیرا آنان در روز عید فطر در یک صف واحد، دوشا دوش هم می ایستند، و از مشکلات همدیگر آگاه می‌شوند و کدورت ها تبدیل به دوستی می شود و عید فطر از سویی پیوند با خداوند  و از سوی دیگر ارتباط با همنوعان خود است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا،مجریان طرح نور ( عفاف و حجاب) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها (صحن امام رضا علیه السلام)با حضور سردار رادان فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار می شود.

زمان برگزاری این اجتماع،پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ، ساعت ۱۶:۳۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا
  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند