Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه مکه عربستان سعودی به نقل از منابعی نوشت که ماهواره‌های عربی به زودی همه قراردادها با شبکه‌های تلویزیونی ایرانی را لغو خواهند کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه سعودی «مکه» به نقل از «منابع آگاه» نوشت که شرکت‌های ماهواره‌ای عربی به اجماع توافق کردند که همه قراردادها با شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌های ایرانی را در منطقه متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه دیروز شنبه نوشت که این توافق بعد از آن حاصل شد که رهبران عرب در اجلاس اخیر مکه در خصوص بند مربوط به ممنوعیت پخش همه کانال‌های تلویزیونی ایران یا کانال‌هایی که ایران از آن‌ها حمایت مالی می‌کند، و نیز توقف پخش سه کانال از این کانال‌ها در شرکت ماهواره نایل ست مصر به توافق رسیدند.

روزنامه مکه به نقل از منبع ویژه در یکی از شرکت‌های ماهواره‌ای عربی منطقه نوشت که دستورات لازم در این مورد به آن‌ها ابلاغ شده است.

این منبع از رویکرد کشورهای محور سعودی برای مقابله با آنچه که «تهاجم فکری ایران» خواند، خبر داد و گفت که ممانعت از پخش کانال‌های ماهواره‌ای ایران در راستای حفظ وحدت کشورهای عربی و جلوگیری از هرگونه دو دستگی و پخش شایعات صورت می‌گیرد.

روزنامه مکه اسمی از شبکه‌ها و کانال‌های تلویزیونی ایران به میان نیاورده است و احتمال می‌رود این اقدام برخی کشورهای عربی، با هدف مقابله با افشاگری‌های رسانه‌های ایران در خصوص سیاست‌های ضد عربی و ضد فلسطینی برخی کشورها منطقه از جمله عربستان و امارات و تلاش آن‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی ایران شبکه تلویزیونی ماهواره های ایرانی ماهواره های عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه اسرائیلی از قول نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این شبکه همچنین با اشاره به حادثه در اصفهان مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم و ما اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم.

منبع: نورنیوز

کد خبر 845503 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • شبکه اسرائیلی از قول نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم!
  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم)
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!