Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:46:37 GMT

جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۴۲۳۲

جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صابر سهرابی یکشنبه در جلسه هماهنگی شورای دهه کرامت فارس گفت: دهه کرامت چندسالی است که در شیراز با محوریت سومین حرم اهل بیت (ع) با ویژه برنامه های متنوع که از سوی ستاد کانون های مساجد در نظر گرفته شده و با همکاری دستگاه های اجرایی استان به ویژه دستگاه های فرهنگی برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه امسال دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: امسال برای اولین بار شیراز میزبان جشنواره ملی شعر رضوی است که اختتامیه آن ۲۰ تیرماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که با برنامه ریزی و تصمیم گیری می توان شاهد برگزاری دهه کرامت بهتر از سال گذشته بود، ادامه داد: کمیته اطلاع رسانی فعالیت خود را آغاز کرده است و در پوشش خبری برنامه های دهه کرامت هیچ مشکلی نداریم.

وی از برگزاری جشنواره ملی شعر رضوی در شیراز بعد از ۱۴ دوره خبر داد و اضافه کرد: امسال برای اولین بار شیراز میزبان جشنواره ملی شعر رضوی است که اختتامیه آن ۲۰ تیرماه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

کد خبر 4636021

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فرهنگ و ارشاد فارس جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج از احداث چایخانه های رضوی در شهر کرج خبر داد. - اخبار استانها -

امیر اشتری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرج، بیان کرد: در راستای ترویج و بازآرایی فضای معنوی حرم و بارگاه امام هشتم (ع) در کرج، 4 چایخانه  رضوی در کرج کلنگ زنی و احداث می شود.

وی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در دهه کرامت در شهر کرج انجام خواهد شد، کلنگ زنی و آعاز عملیات عمرانی 4 چایخانه در شهر کرج خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در ادامه به جانمایی این چایخانه ها اشاره کرد و گفت: این چایخانه ها در مناطق 2، 7 ، 8 و 9 شهرداری کرج کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

 اشتری با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای برپایی متفاوت دهه کرامت امسال نسبت به سال های گذشته، افزود: در همین خصوص نیز روز گذشته جلسه ای با حضور شهردار، تعدادی از اعضای شورای شهر و خادمیاران برگزار و هماهنگی های لازم در زمینه برگزاری برنامه های دهه کرامت انجام شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج اذعان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج نیز برای این مناسبت برنامه هایی را پیش بینی کرده که علاوه بر کلنگ زنی چایخانه های رضوی، برگزاری جشن مهربانو در روز دختر و برپایی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی هاست.

معاون شهردار کرج، راه اندازی کارناوال کودکانه در سطح شهر به منظور جذب خردسالان به اجتماعات مذهبی و تشویق و ترغیب آنها برای شناخت و پیگیری سیره ائمه معصومین(ع) را بخش دیگری از برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری کرج در روزهای دهه کرامت عنوان کرد.

دهه کرامت در سال جاری همزمان با روز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) از روز جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز و تا دوشنبه 31 اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود