Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:54:39 GMT

نوای موسیقی هنرمندان پاوه در چین

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۴۷۹۱

نوای موسیقی هنرمندان پاوه در چین

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، شعیب بهرامی مدیر خانه دف هورامان نوازنده ساز دف و سرپرست نوازندگان دف و کوبه‌ای گروه سما ژین و هنرمند علی دانشفر نوازنده ساز کمانچه از مدرسان خانه موسیقی پاوه عازم کشور چین شدند.

براساس این گزارش روز سه شنبه ٧ خرداد گروه سما ژین به دعوت کشور چین به مدت ١٠ روز در آن کشور حضور یافتند و در شهر‌ها پکن، نانجینگ (یا نانکینگ)، واورومچی و ئۈرۈمچی شه‌هیری اجرا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گروه یکسال به طور رسمی شروع به فعالیت نموده و در بسیاری از مراسمات بزرگ و به یاد ماندنی در کشور اجرا داشته اند و از این گروه به عنوان نمایندگان جهت اجرای موسیقی زیبا و گوش نواز هورامان و کوردستان دعوت به عمل آمده و اجرا خواهند داشت.

در این گروه شعیب بهرامی (سرپرست دف نوزان)، کیوان قلخانی (سرپرست تنبور نوازان)، علی دانشفر (کمانچه) و یونس حیدری (تنبور) را برعهده دارند و به سرپرستی دکتر فریبرز عزیزی (از فعالان فرهنگی هنری شهرستان پاوه) و خوانندگی هنرمند پر آوازه و خوش صدای کردستان هنرمند سعدالله نصیری اجرا‌هایی خواهند داشت.

انتهای  پیام/ز

 

هنرمندان  موسیقی پاوه عازم کشور چین شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، معاونان و روسای دانشکده‌ها امروز، ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد. در ایبن آیین با حکمی از سوی دکتر معتمدی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عیسوی، به عنوان «سرپرست دانشکده اقتصاد» دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد.

در این حکم آمده است:
«نظر به مراتب تعهد، تدین، روحیه انقلابی و صلاحیت‌های علمی و تجربیات ارزشمند اجرایی و علمی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشکده اقتصاد» منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از درگاه باری تعالی و با درایت و مدیریت جنابعالی و جلب مشارکت همکاران محترم هیئت علمی و کارکنان محترم زمینه ارتقاء جایگاه رفیع دانشگاه علامه‌طباطبائی در حوزه‌های مهم علمی و آموزشی فراهم شود.

اهم انتظارات از جنابعالی در مدیریت آن دانشکده عبارتست از:

- حضور مستمر و تمام وقت در دانشکده و رسیدگی به امور دانشکده و دانشگاه

نظارت و پیگیری تحقق برنامه‌های راهبردی دانشکده در سال جاری و تلاش جدی برای ارائه برنامه راهبردی دانشکده در سال‌های آتی با توجه به افق‌های ترسیم شده برای برنامه راهبردی دانشگاه

 افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشکده با تاکید برتحصیلات تکمیلی

 اهتمام ویژه بر کیفیت‌بخشی دوره‌های کارشناسی و استفاده از ظرفیت تمامی استادان در این دوره

تلاش و اهتمام جدی در راستای هدفمندسازی امور علمی، آموزشی و پژوهشی گروه‌های آموزشی برای تحقق نقش حل‌المسائلی پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی

استفاده جدی از ظرفیت گروه‌های آموزشی در راستای تحول در علوم انسانی با تمرکز بر روزآمدی، کارآمدی، اسلامی‌سازی و بومی‌سازی در قالب مبتنی بر برنامه‌های بلند و میان‌مدت

 تلاش در جهت رشد تولیدات علمی‌پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به‌خصوص با نگاه ویژه به اثرگذاری در سطح بین‌المللی با تمرکز بر تولید آثار کثیرالاستناد

- برنامه‌ریزی برای ارتقا سطح شایستگی‌های علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی دانشجویان و فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای ارتباط با صنعت (جامعه) دانشجویان از طریق مراکز رشد و فناوری»

معتمدی با اهدای لوح، از تلاش‌ها و خدمات ارزنده دکتر تیمور محمدی در مدت مسئولیت ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه، قدردانی کرد.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • ۶۰ درصد نوازندگان از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند!
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • طرح ملی زندگی با آیه‌ها برای مدت طولانی اجرا می‌شود
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟