Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@17:05:01 GMT

الکساندر نوری در آستانه هدایت تراکتورسازی تبریز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۴۸۰۵

پول‌نیوز - " الکساندر نوری " مربی ایرانی- آلمانی پیشین وردربرمن در آستانه عقد قرارداد و هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار دارد.
بر اساس اخبار غیرموثق هم اکنون این سرمربی ایرانی تبار آلمانی در استانبول حضور دارد و مذاکرات فشرده ای را با مدیران و مالک باشگاه تراکتورسازی انجام می دهد.
گویا این مذاکرات نتیجه بخش بوده و به احتمال فراوان، نوری هدایت قرمزهای تبریز در فصل آینده لیگ برتر باشگاه های ایران را بر عهده می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از سایت های ورزشی آلمان نیز چند روز قبل از پذیرفتن هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی توسط السکاندر نوری خبر داده و نوشته بود: او ملاقاتی نیز با محمدرضا زنوزی، مالک تراکتورسازی، درباره بر عهده گرفتن هدایت این تیم داشته است.
نوری ۴۰ ساله که سابقه حضور در راس کادرفنی تیم فوتبال وردربرمن در بوندسلیگای آلمان را در کارنامه خود دارد، در فصل گذشته نیز یکی از نامزدهای احتمالی سرمربیگری تراکتورسازی بود که بنا به دلایلی حضورش در این تیم پرهوادار ممکن نشد.
وی بین سال های ۲۱۰۳ تا ۲۰۱۸ سابقه مربیگری در تیم های اولدنبرگ، تیم دوم وردربرمن، تیم اصلی وردربرمن و اینگولشتات را دارد.
گفتنی است الکساندر نوری که در رده های مختلف باشگاه وردربرمن بازی کرده است، در سال ۱۳۸۴ توسط برانکو ایوانکویچ به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟