Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت‌الاسلام‌هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه   با اشاره به  پیگیری برنامه‌های ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مسئولین شهرداری کرمانشاه  گفت: شهرداران این مناطق بر تلاش مجدانه در جهت نشر و اشاعه این فرهنگ ارزشی در جامعه و همکاری مطلوب با نهاد مقدس بنیاد تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد  ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی انجام‌شده سطح شهر توسط شهرداری کرمانشاه به‌ویژه در گلزار مطهر شهدا، نام‌گذاری و نصب تابلو‌های شهری مزین به تصاویر مبارک شهدا و نیز ایجاد شناسنامه فرهنگی شهدا در گلزار مطهر شهدا را گامی مناسب شهرداری در جهت ترویج هر چه‌بهتر فرهنگ والای ایثار و شهادت در جامعه برشمرد.

حجت‌الاسلام عسگری با اشاره به تأکیدات همیشگی امام راحل (ره)، رهبری معظم انقلاب و مسئولین کشور در عظمت بخشیدن و اولویت قشر عزیز ایثارگران، بر توجه به بیشتر به رفع مسائل و مشکلات ایثارگران تأکید و آن را گام برداشتن در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.


انتهای  پیام/ز

 

 پیگیری برنامه‌های ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مسئولین شهرداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این جلسه توسعه و‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راپاسداری از ارزشهای دفاع مقدس بسیار مهم دانست .

 فرماندار خوی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت شهرستان گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق بارز کار فرهنگی است و ضرورتی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی بین نسل جوان است.

علی نژاد افزود:هویت بخشی به فضای شهری با جانمایی هرچه بیشتر المان شهدا و هماهنگ سازی هرچه بیشتر در این راستا مورد تاکید است.

 فرماندار خوی اضافه کرد :تدابیر لازم برای برگزاری اجلاسیه و کنگره شهدا اتخاذ شود و بهره مندی از ظرفیت های هنری برای انتقال پیام شهدا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین برضرورت تامین زمین مناسب برای راه اندازی و احداث موزه هشت سال دفاع مقدس در خوی تاکید کرد و افزود:

راه اندازی این می تواند در تبیین نقش شهرستان و رزمندگان اسلام شهر ستان خوی در هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش