Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@07:52:30 GMT

تامين لوله هاي انتقال آب از سد طالقان به آبيک

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۵۰۱۵

تامين لوله هاي انتقال آب از سد طالقان به آبيک

خبرگزاري آريا- شهرام احمدپور از برگزاري جلسه با مديرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور و تامين لوله هاي انتقال آب از سد طالقان به آبيک خبرداد.
شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبيک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آريا با اشاره به جلسه امروز وي و تعدادي از مسئولان استاني با جانباز ، مديرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اظهار داشت: با حضور داود محمدي نماينده مردم قزوين آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي و بيرانوندي مديرعامل آب و فاضلاب استان و بنده جلسه اي در دفتر آقاي جانباز مدير عامل آب و فاضلاب کشور در تهران برگزار و مقرر گرديد در خصوص انتقال آب  سد طالقان براي شهر آبيک، تصفيه خانه آبيک و همچنين سيستم اگوي روستاي زياران از محل اعتبارات ملي و از محل تنش آبي مساعدت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان آبيک افزود: با توجه به تشکيل فراکسيوني در مجلس در راستاي رونق توليد و استفاده از اين ظرفيت مجلس مقرر شد در پايان اين هفته در جلسه اي با حضور شرکت هاي لوله سازي کشور و مسئولين امر موضوع تامين لوله انتقال آب از سد طالقان به آبيک قطعي گردد.
احمدپور در پايان خاطر نشان کرد: جلسه بسيار رضايت بخش بود و اميدواريم در کمترين زمان مشکلات مذکور مرتفع و آب سد طالقان به شهر آبيک منتقل شود و کام مردم شريف اين شهر شيرين‌گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبيک فرماندار احمدپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد، دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ محمد محمدی صبح امروز با بیان اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق 300 متر، حدود یک‌ ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد، افزود: این چاه آب، روز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی همه منصوبات قدیمی با افزایش دبی 30 لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ادامه داد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تامین آب روستاهای "چشمه شیرین"، "دول گلاب" ،"گله دار"،"زید"،"تلخاب"، "زرانگوش" و روستای آهنگران بخش هندمینی مرتفع شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 3 میلیارد و 500 میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی عنوان کرد و گفت: در این مدت آب این بخش، از طریق تصفیه خانه آب دربند و آبرسانی سیار تامین می‌شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • در راستای تامین منافع شهروندان در کنار شهردار خواهیم بود
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • بهره‌برداری مجدد از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • بازدید از روستای غیر تحت پوشش گله پران شهرستان خوی
  • توپکرانی ۱۳۷ هزار متر خط لوله در نفت و گاز مسجدسلیمان
  • آسیب به تاسیسات شرکت آبفا در پی سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان