Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر و فیلم‌هایی از وقوع آتش‌سوزی در اراضی و مراتع شهرستان باغملک در فضای مجازی منتشر شد که محمد نجاتی پور فرماندار باغملک در این رابطه گفت: بخشی از اراضی کشاورزی و مراتع حدفاصل دو شهرستان باغملک و هفتکل از حدود ساعت ۲۰ امشب دچار آتش‌سوزی شد و علی‌رغم تلاش‌های بسیار هنوز آتش مهار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به‌شدت وزش باد در منطقه آتش در حال گسترش است و امکان نزدیک شدن نیرو‌ها به آتش وجود ندارد.

فرماندار باغملک با اشاره به این‌که فعلاً امکان تخمین وسعت آتش‌سوزی نیست، عنوان کرد: بخشی از آتش نیز در تپه‌ماهور‌ها است که تردد خودرو‌های آتش‌نشانی به برخی نقاط ممکن نیست و اطفاء حریق را مشکل کرده است.

وی گفت: در حال حاضر آتش نزدیک به روستای «دره اهواز» هفتکل است و درصورتی‌که با همین شدت گسترش پیدا کند تا ۲ ساعت دیگر به برخی روستا‌های باغملک نیز نزدیک می‌شود.

نجاتی پور گفت: امروز در اراضی روستای تیغن باغملک و در نزدیکی بهشت‌آباد اصلی باغملک نیز ۲ آتش‌سوزی دیگر رخ داد که مهار شدند.

احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی

سید عابدین طباطبایی فرماندار هفتکل نیز اظهار کرد: عمده آتش‌سوزی رخ داده در حوزه شهرستان باغملک است که نیرو‌ها برای اطفاء حریق به منطقه اعزام شدند.

فرماندار هفتکل در مورد نزدیک شدن آتش به روستا دره اهوازی، عنوان کرد: مدت طولانی است که در روستای دره اهوازی سکونت نیست و فقط چند مرغداری وجود دارد.

طباطبایی گفت: در شب‌های گذشته نیز چند مورد آتش‌سوزی کوچک وجود داشت که با توجه به شواهد احتمال عمدی بودن آتش‌سوزی‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" اظهار‌داشت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.


این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ببینید | درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان
  • (ویدیو) جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان + فیلم
  • جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در اصفهان
  • ببینید | جزئیات مقابله سامانه‌های پدافند هوایی با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان
  • شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع به دلیل غنی شدن پوشش گیاهی منطقه
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد