Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون در واکنش به رای اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال لهستان و فدراسیون جهانی در پرونده توهین کوبیاک، بیان کرد: با توجه به این که به مردم ایران توهین شده بود، برابر پیگیری فدراسیون انتظار داشتیم که فدراسیون جهانی عکس‌العمل لازم را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه قبل از هفته سوم که به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، هم فدراسیون جهانی و هم فدراسیون کشور لهستان پاسخ قابل قبولی را جهت احترام به ملت سرفراز ایران، به فدراسیون والیبال جهموری اسلامی ایران ارسال نمودند که نشان می‌دهد به دنبال دلجویی از ملت ما هستند.

او در ادامه با اشاره به بیانیه‌ی فدراسیون جهانی اظهار داشت: به فدراسیون جهانی نیز نامه زدیم و آن‌ها نیز به ۶ جلسه اکتفا کردند و قویاً به فدراسیون لهستان توصیه کردند تا میشل کوبیاک را ملزم به انتشار یک نامه عذرخواهی کند که باید در جریان دیدار تیم‌های ایران و لهستان در هفته سوم، توسط گوینده‌ی رسمی مسابقات برای تماشاگران خوانده شود.
از فدراسیون جهانی و فدراسیون لهستان تشکر می‌کنیم و امیدواریم که این اتفاق دیگر تکرار نشود و شاهد توهین به ملت و کشور عزیزمان نباشیم.

بیشتر بخوانید:

جریمه فدراسیون والیبال لهستان برای کوبیاک!

اعتراض رسمی فدراسیون والیبال ایران درباره صحبت‌های کوبیاک به فدراسیون جهانی

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال ایران به صحبت های کوبیاک

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست فدراسیون والیبال درباره توهین کوبیاک به مردم ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟