Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:38:15 GMT

اعتراض به ادامه انتصابات فامیلی استاندار فارس

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۵۱۱۶

به گزارش فارس، عنایت‌الله رحیمی پیش از این و در اولین انتصاب پس از حضورش در ساختمان استانداری فارس، «هدایت‌الله رحیمی» برادرش را بر صندلی مدیرکلی سازمان تعاون روستایی فارس نشاند. 

اما این پایان انتصابات فامیلی استانداری فارس نبود. چندی بعد نوبت به برادر رئیس کمیسیون عمران مجلس رسید. 

محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس نقش پررنگی در انتصاب رحیمی به‌عنوان استاندار فارس ایفا کرده بود و این‌بار برادرش «محمود رضایی» به‌عنوان معاون عمرانی استاندار فارس منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین اتفاق نیز در حالی برخی خبرها حاکی از صدور حکم «فرهاد امیدوار» خواهرزاده استاندار به‌عنوان مدیرکل حوزه ریاست استانداری فارس است که هنوز پایگاه رسمی استانداری فارس این انتصاب را تایید نکرده است.

امیدوار پیش از این و در دورانی که رحیمی معاون عمرانی استاندار فارس بود، در پست معاونت عمرانی فرمانداری شیراز مشغول به خدمت بود. در جریان حادثه سیل شیراز یکی از افرادی که نوک پیکان انتقادات متوجه او شد، معاون عمرانی فرماندار شیراز بود. امیدوار روز چهارم فروردین‌ماه با وجود تمام هشدارهای هواشناسی عازم دبی شد تا تعطیلات نوروزی را در کشور امارات بگذراند. وی حتی پس از وقوع سیل و جان باختن ده‌ها نفر در شیراز هم سفر خود را نیمه‌تمام نگذاشت و به ایران بازنگشت! این در حالی است که معاون عمرانی فرماندار به‌عنوان دبیر ستاد بحران نقش کلیدی در حوادث دارد.

انتصاب رحیمی به‌عنوان استاندار فارس پیش از این نیز با چراغ قرمز نهادهای امنیتی مواجه شده بود، اما با تلاش‌های حجت‌الاسلام موسوی لاری و پیگیری‌های ویژه اسحاق جهانگیری، در نهایت حکم وی به‌عنوان استاندار فارس صادر شد.

با تداوم انتصابات فامیلی در استانداری فارس باید منتظر ماند و دید آیا وزارت کشور و بویژه معاون‌اول رئیس‌جمهور که از استاندار شدن رحیمی به‌طور خاص حمایت کرده بود، واکنشی به این اتفاقات خواهد داشت؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد