Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال موفق شد نتایج خوبی به دست بیاورد و در پایان آن با عنوان دومی این رقابت‌ها به کار خود پایان دهد.  سرو قامتان ایرانی که در هفته نخست موفق شده بودند تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، چین و آلمان را شکست دهند در هفته دوم به مصاف تیم‌های ملی والیبال برزیل، آرژانتین و ژاپن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در بازی نخست با برزیل پر افتخار‌ترین تیم ملی والیبال جهان بازی کردند. این تیم که عنوان‌های زیادی را یدک می‌کشد مقابل سرو قامتان کشورمان بازی سختی را پشت سر گذاشت و به زحمت توانست با نتیجه ۳ -۲ به پیروزی برسد.  

شاگردان کولاکوویچ در این بازی ست نخست را خوب آغاز کردند، اما در ست دوم بازی را واگذار کردند آن‌ها در ست سوم هم برنده میدان بودند و ست چهارم برای آن‌ها با کمی بد شانسی توام بود. بازی پایاپای دو تیم باعث شد تا برنده در کسب امتیاز ۳۴ مشخص شود که آن هم برزیل بود. خستگی و فشار در این ست باعث شد تا آن‌ها ست پنجم را واگذار کنند تا تنها یک امتیاز از این مسابقه دشت کنند.  ملی پوشان ایران در دومین دیدار به مصاف آرژانتین رفتند که نتایج نسبتا خوبی گرفته بود. آن‌ها حریف آسان تری برای تیم ملی والیبال کشورمان بودند آن‌ها در ست اول بازی بدی را انجام دادند و آن را واگذار کردند، اما ست دوم را به آسانی بردند. مردان سرزمین نقره در ست سوم شکست خوردند و در ست چهارم دقیقا اتفاق بازی با برزیل تکرار شد و تکلیف برنده در امتیاز ۳۳ مشخص شد، اما این بار این ملی پوشان ایرانی بودند که برنده بازی شدند تا هر ۳ امتیاز را دشت کنند.  

حریف بعدی ایران تیم ملی والیبال ژاپن بود آن‌ها که آرژانتین را به راحتی بررده بودند و در آخرین مصاف با تیم ملی کشورمان هم برنده بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند و ۳ -۰ باختند.  تیم ملی کشورمان در این هفته موفق به کسب ۷ امتیاز شد تا ۱۶ امتیازه بشود. آن‌ها در حالی که امتیازشان از برزیل بیشتر بود به دلیل یک برد کمتر به عنوان دومی بسنده کردند. شاگردان کولاکوویچ در این هفته فشار زیادی را تحمل کردند آن‌ها در هفته نخست در ۱۰ ست به میدان رفتند در حالی که در این هفته ۱۲ ست بازی کردند همچنین تیم ملی کشورمان در این هفته مصدوم هم داشت و با این شرایط تیم ملی کشورمان در ادامه راه پیش بینی می‌شود که کار آسانی نداشته باشد.  

آن‌ها با وجود این که در هفته سوم و چهارم و در شهر‌های ارومیه و اردبیل میزبان هستند بازی‌های مشکلی دارند و باید با تیم‌های کانادا، استرالیا، لهستان، پرتغال، فرانسه و روسیه بازی کنند.  روس‌ها و فرانسوی‌ها تیم‌های قدرتمندی دارند و لهستان و کانادا هم رفته رفته بهتر شده اند، به همین دلیل پیش بینی می‌شود که به دلیل سفر‌های طولانی و فشار سنگین کار ملی پوشان در این هفته‌ها سخت‌تر از دو هفته گذشته باشد. با این حال تیم ملی ایران در این دوره یکی از بهترین‌های خود را در اختیار دارد و بسیاری امیدوارند تا تیم مل کشورمان به راحتی ره دور نهایی این رقابت‌ها صعود کند.  

برنامه بازی‌های باقی مانده برای ملی پوشان کشورمان به شرح زیر است: 

هفته سوم به میزبانی ایران

جمعه ۲۴ خرداد: ایران - کانادا، ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۲۵ خرداد: ایران - لهستان، ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۲۶ خرداد: ایران - روسیه، ساعت ۱۸:۳۰

هفته چهارم به میزبانی ایران

جمعه ۳۱ خرداد: ایران - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰ شنبه اول تیر: ایران - استرالیا، ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه دوم تیر: ایران - فرانسه، ساعت ۱۸:۳۰

هفته پنجم به میزبانی بلغارستان

جمعه ۷ تیر: ایران - صربستان، ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۸ تیر: ایران - بلغارستان، ساعت ۲۲:۱۰ یکشنبه ۹ تیر: ایران - آمریکا، ساعت ۱۸:۳۰

بیشتر بخوانید:

عبادی پور امتیاز آور‌ترین بازیکن ایران مقابل ژاپن

ایران ۳ - ژاپن ۰ / نمایش اقتدار سروقامتان ایرانی، سامورایی‌ها را به زانو در آورد

ایران ۳- آرژانتین ۱ / ادامه روند نمایش اقتدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال

کولاکوویچ: برد برابر ژاپن آسان نبود

انتهای پیام/ 

کارنامه تیم ملی  ایران در هفته دوم لیگ ملت های والیبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم

هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز از سر گرفته می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آتی ادامه خواهد داشت. در این هفته و در مهم‌ترین بازی امروز پنجشنبه، پرسپولیس در سفر به آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. این بازی که قرار است از ساعت ۱۹ برگزار شود، می‌تواند منجر به صدرنشینی پرسپولیس، دست‌کم تا قبل از شروع بازی این هفته استقلال مقابل شمس‌آذر شود.

استقلال قرار است فردا، جمعه، بازی کند و این احتمال وجود دارد که کار را برخلاف هفته‌های اخیر، در رده دوم شروع کند. پیش از بازی‌های این هفته، استقلال با ۵۰ و پرسپولیس با ۴۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند. حالا اگر پرسپولیس بتواند از این دیدار سخت خارج از خانه، سه امتیاز کامل را بگیرد، همین امروز به صدر جدول می‌رسد و منتظر بازی استقلال با شمس‌آذر می‌ماند. پرسپولیس البته کار دشواری خواهد داشت.

شاید بسیاری با تصور اینکه صنعت نفت در رده یکی مانده به آخر جدول لیگ است، کار سرخ‌پوشان تهرانی را راحت قلمداد کنند؛ ولی مسئله اینجاست که صنعت نفت اگر بخواهد برای رهایی از سقوط به دسته پایین‌تر مبارزه کند، نباید به پرسپولیس امتیازی در این دیدار خانگی بدهد. با این حال شاگردان اوسمار ویرا عطش وصف‌ناپذیری دارند؛ به‌ویژه اینکه آن‌ها پی برده‌اند ماجرای بازی رودررو با استقلال هم تهدیدی برای صدرنشینی احتمالی‌شان در صورت مساوی‌بودن امتیازات نخواهد بود. حالا کار دوباره به تفاضل گل کشیده و پرسپولیس ضمن تلاش برای رسیدن به سه امتیاز دشوار این دیدار خارج از خانه، بدش نمی‌آید تفاضلش را که این روز‌ها دو تا از استقلال کمتر است، سروسامانی بدهد.

در دیگر بازی مهم این هفته هم فردا، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان شمس‌آذر خواهد بود. شاگردان جواد نکونام در این فصل در آزادی درخشش خاصی داشته و فقط چهار امتیاز را که حاصل دو تساوی با پرسپولیس و مس رفسنجان بوده، از دست داده‌اند. استقلال تمایلی به از دست دادن صدر جدول ندارد و بدیهی است که در این بازی با تمام وجود برای حفظ صدرنشینی‌اش بکوشد.

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • یوزها به دنبال پس گرفتن قهرمانی از سامورایی‌ها