Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناوگروه آبراهام لینکلن که در دریای عرب در شرق دریای عمان مستقر شده است در سخنانی گفت که از زمان حضور آنها در منطقه برخورد ایرانی‌ها «حرفه‌ای» بوده است.

دریابان «جان وِید» در این خصوص به خبرنگاران گفت که از زمان فعالیت آنها در منطقه در چندین مورد با طرف ایرانی ارتباط داشته‌اند که همه آنها «حرفه‌ای و ایمن» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جان وِید» در این باره گفت: ایرانی‌ها هیچ کاری نکرده‌اند که قدرت مانور و حرکت ناوگروه را محدود کنند یا «به طریقی عمل کنند که ما مجبور به در نظر گرفتن تدابیر دفاعی شویم».

فرمانده ناوگروه آبراهام لینکلن در ادامه افزود که فعالیت قایق‌های تندرو سپاه پاسداران در آبراه‌های منطقه همچنان ادامه دارد.

این در حالیست که دولت آمریکا حدود یک ماه پیش اعلام کرده بود که ناوگروه یواس‌اس آبراهام لینکلن را به خلیج فارس می‌فرستد.

به گزارش بی‌بی‌سی، این ناوگروه وارد منطقه خلیج فارس نشده و در حال حاضر در دریای عرب در شما غرب اقیانوس هند لنگر انداخته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آبراهام لینکلن عمان سپاه پاسداران دولت آمریکا خلیج فارس اقیانوس هند آبراهام لینکلن خلیج فارس دولت آمریکا سپاه پاسداران عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد

فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.

به گزارش مشرق، ژنرال "سید عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • تیپ خاص بازیگران زن ایرانی در گشت‌وگذار چین
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس