Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@18:23:42 GMT

لیگ ملت‌های اروپا پرتغال در خانه جشن قهرمانی برپا کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۵۴۴۰

به گزارش تسنیم، تیم ملی پرتغال با برتری یک بر صفر مقابل هلند در بازی نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، فاتح اولین دوره این جام شد.

پس از یک نیمه اول بدون گل و کم اُفت و خیز، تدابیر سرمربی پرتغال بهتر از همتای هلندی‌اش نتیجه داد و گوئدس در دقیقه 60 گل برتری و قهرمانی قهرمان یورو 2016 را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب در شبی که کریس رونالدو برخلاف بازی نیمه نهایی درخشش خاصی نداشت، پرتغال با برتری در فینال برگزارشده در ورزشگاه دراگائو، جلوی چشم تماشاگران خودی اولین قهرمان جام جدید فوتبال اروپا نام گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • اختصاصی - اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید