Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا دامغانی، کارشناس حوزه والیبال، درباره عملکرد تیم ملی در دو هفته سپری شده لیگ ملت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بدون تردید تا این لحظه و دیدار با ژاپن عملکرد مجموعه تیم از بچه‌ها گرفته تا کادر فنی خوب و قابل تحسین است. در هفته نخست و در بازی اول مقابل تیمی سنت شکنی کردیم که چه جوانگرایی کند و چه نکند تیم خوب و یک رقیب سنتی برای ما به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: چین هم تیم قابل احترامی است و همیشه بازی‌های سختی را مقابل این تیم داشتیم ولی بازهم در این دیدار عملکرد خوبی را از تیم شاهد بودیم. در مجموع 9 امتیازی که در چین گرفتیم انگیزه و خودباوری تیم را نسبت به قبل بالا برد.

دامغانی درمورد بازی‌های هفته دوم نیز گفت: قطعا اگر قبل از دیدار با برزیل با من صحبت می‌کردید می‌گفتم شانس ما برای برد مقابل این تیم زیر 30 درصد است اما وقتی که بازی را تماشا کردم دیدم که قطعا شانس برد ما نیز کم از برزیل نبود. البته الان زمان نقد به تیم ملی و کادر فنی نیست و معتقدم تا به امروز و بدون انجام بازی تدارکانی نتایج خوبی به دست آمده است. در این دو بازی اخیر مقابل آرژانتین و ژاپن هم که خود میزبان رقابت‌ها بود بازی‌های در خور شان والیبال کشورمان را شاهد بودیم.

وی افزود: بدون شک بخشی از این بردها حاصل تجربه بازیکنان است. تقریبا شاکله تیم را بازیکن‌های لژیونر تشکیل داده است. دیگر مانند گذشته شاهد اشتباهات فردی در بین بچه‌ها نیستیم و می‌بینیم که با هوشیاری کامل و آرامش بازی را پیش می‌برند. همه اینها مربوط به همان حضور در لیگ‌های خارجی  و کسب تجربه در آنجاست.

دامغانی در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته آینده در ایران میزبان مسابقات هستیم. قطعا با این پنج برد و یک امتیاز مقابل برزیل این دو هفته را با انگیزه آغاز خواهیم کرد و امیدوارم شاهد نتایج خوبی نیز باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال برنا تیم ملی والیبال لیگ ملتها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس