Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@01:52:14 GMT

پیکر پاک جانباز دفاع مقدس در مسجدسلیمان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۵۸۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، یکی از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از دیار مسجدسلیمان آسمانی شد و به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.

این دلیرمرد قدرت‌الله الله‌مرادی نام دارد که در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه دیگر رزمندگان اسلام، در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان پرداخت.

وی پس از حضور در جبهه، در سال پایانی جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران دچار مجروحیت شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دلیرمرد بختیاری بیش از این دوری شهیدان را تاب نیاورد و در روز پنجشنبه 16 خرداد ماه پس تحمل چند دهه مجروحیت به آسمان پر کشید.

آئین تشییع پیکر پاک جانباز سرافراز قدرت‌الله الله مرادی امروز یکشنبه 19 خرداد ماه برگزار شد که مردم مسجدسلیمان به ویژه خانواده معظم شاهد و ایثارگر با فرزند دلیر خود وداع کردند.

آئین تشییع پیکر پاک جانباز اسلام قدرت‌الله الله مرادی از مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) مسجدسلیمان واقع در منطقه ریل وی آغاز شد و تا گلزار شهدای چهاربیشه ادامه داشت.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک این جانباز دفاع مقدس در گلزار شهدای چهاربیشه مسجدسلیمان آرام گرفت.

در همین ارتباط علیرضا ویسی شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: جانباز قدرت‌الله الله‌مرادی در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور و یافت.

وی در ادامه افزود: این دلیرمرد پس از حضور در جبهه، بر اثر اصابت ترکش، از ناحیه کمر و اعضای دیگر به شدت مجروح شد.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران مسجدسلیمان بیان کرد: این جانباز سرافراز در تاریخ 21 تیر ماه سال 1367 در منطقه عملیاتی فکه مجروح شد و پس از تحمل 31 سال درد و رنج مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.

شهرستان مسجدسلیمان تا کنون شهدای زیادی را به اسلام تقدیم کرده است که شهید داریوش محمدی، سردار شهید بهنام محمدی‌راد، سردار شهید هوشنگ تلغری، سردار شهید مسلم حاتمی، سردار شهید رضا شهنی‌فیض، شهید محمدرسول کریمی، سرباز جاویدالاثر شهید ابراهیم قندعلی مرغان، سرباز جاویدالاثر شهید شنبه تاوسه، شهید عزت‌الله رسولی، شهید عبدالغفور کاظمی بره بیچاست، شهید ایرج کریمی، شهید سید شاپور سیدی، سرباز شهید امید محمدی عبده وند، سرباز شهید عباس حاتمی درویش آدمی، شهید محسن بختیاری‌خواه، شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی، شهید مدافع حرم علی حسینی‌کاهکش، سرباز شهید مهران زرافشان و سرباز شهید سعید کریمی از جمله آنها هستند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

مجتبی اخلاقی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آمار کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت گفت: کتاب‌های این حوزه تحقیقی و پژوهشی است و براساس اسناد موجود در مرکز به چاپ رسیده است.

وی افزود: در محور مقاومت هم سه کتاب «معمار حرم» درباره نقش شهید سلیمانی در شکل‌گیری ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، «سربلند میدان» زندگی‌نامه سرلشکر شهید سیدمحمد حجازی و «روشنای بدر» مستندی روایی از زندگی شهید اسماعیل دقایقی بنیانگذار جبهه مقاومت، در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به نامزدی ۱۳ اثر این مرکز در بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این آثار در بخش کتاب‌های مرجع، خاطره و خاطرات شفاهی در جایزه کتاب سال دفاع مقدس بود که حاصل کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به همراه انتشارات مرز و بوم وابسته به این مرکزبود.

اخلاقی افزود: کتاب‌های «خاکریز‌های خط مقدم» یک و دو دایرةالمعارف جهاد سازندگی در دفاع مقدس، «محصلان مدرسه عشق» درباره نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، «بازسازی خرمشهر» در دوران پس از جنگ تحمیلی، «دستاورد‌های فرماندهان» تحلیل نقش فرماندهان آن دوران و کتاب‌های «روزشمار دفاع مقدس» از جمله آثار منتخب بیست و یکمین دوره جایزه کتاب سال دفاع مقدس بودند.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی
  • (تصاویر) تشییع پیکر پرویز داودی
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد