Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، میرزایی،مدیر عامل شرکت آونگان اراک از صادرات و همچنین افزایش نیرو در این شرکت خبر داد.

میرزایی گفت :طی یک ماه اخیر خط انتقال نیروی درون شهری ۱۱ و ۳۳ کیلوولت ویژه صادرات به عراق راه‌اندازی شده است و ۳۲ نفر در خط بکارگیری شده‌اند که با تکمیل تجهیزات از هفته جاری این تعداد به ۱۰۰ نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه عقد قرارداد با شرکت نفت و قرارگاه خاتم‌الانبیا هستیم.
وی افزود :به دنبال دوشیفته شدن شرکت هستیم. شرکت در ۱۲۰ روز کاری ۱۲۰ نفر را جذب کرده است و درصدد هستیم که ظرف ۳۶۵ روز، شمار کارگران به ۳۶۵ نفر برسد.

وی ادامه داد :عمده مشکلات شرکت در واقع مشکلات بخش دولتی است، شرکت برای اعلام لیست بیمه تامین اجتماعی باید دارای کد کارگاهی باشد که شرکت برخی از شرایط لازم و مدارک را در اختیار ندارد، روسه متقاعدسازی مسئولان مربوطه در این خصوص ۲ ماه به طول انجامید که در واقع ۲ ماه پر استرس را پشت سر گذاشتیم چراکه ممکن بود حادثه‌ای برای کارگران رخ دهد.

میرزایی گفت :با وجود اینکه شرکت مشتری دارد، موانع بسیاری برای صادرات وجود دارد. متاسفانه اخیرا وزیر صنعت در نامه به گمرک ایران تعدادی از شرکت‌ها را مجاز به صادرات اعلام کرد و عملا این اقدام مانع صادرات آونگان شده است و در واقع کالایی که با زحمت بسیار تولید می‌شود درگیر خودتحریمی شده است.

مدیر عامل شرکت آونگان اراک اظهار داشت :آونگان تبدیل به مخروبه شده است و باید همزمان با کار تولید کار عمرانی و اداری نیز در آن انجام شود، اما امروز کار عمرانی و تولیدی از کار اداری جلوتر است. کارخانه‌هایی که دارای ۲ سال سابقه فعالیت هستند می‌توانند وارد بورس شوند، ولی به دلیل اینکه آونگان نوبنیاد قلمداد می‌شود عملا در قانون بورس برای آن تعریفی صورت نگرفته است و در شرایط کنونی شمش مورد نیاز خود را از بازار آزاد تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند

به گزارش قدس آنلاین، رویترز چهارشنبه شب به نقل از یک منبع اطلاعاتی اوکراین نوشت که در این حمله بخشی از «ایستگاه اکسیژن» کارخانه متالورژی «نوولیپتسک» آسیب دیده است که این خسارت تاثیر طولانی‌مدت بر فعالیت این کارخانه خواهد داد.

شرکت NLMK که مالکیت این کارخانه را در اختیار دارد ادعای اوکراین را رد کرد. یک منبع صنعتی در روسیه نیز گفت که این کارخانه طبق معمول به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

پیشتر فرماندار لیپتسک گفته بود که یک پهپاد اوکراینی به یک منطقه صنعتی حمله کرده است اما درباره اینکه آیا این اقدام خسارتی داشته است یا خیر، اطلاعاتی منتشر نکرد.

اوکراین در ماه‌های اخیر حملات پهپادی خود را علیه تاسیسات صنعتی و نفتی روسیه افزایش داده است. کی‌یف انجام حملات پهپادی علیه این تاسیسات را بطور رسمی تایید یا تکذیب نمی‌کند اما هشدار داده است، تاسیساتی که از جنگ علیه اوکراین حمایت می‌کنند، اهداف مشروع نظامی قلمداد می‌شوند.

اما شرکت NLMK گفته که با صنایع دفاعی روسیه همکاری ندارد و محصولات آن صرفا کاربرد غیرنظامی دارد. این شرکت در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد که قادر به تولید فولاد سخت برای مصارف نظامی نیست و برای ارتش این کشور محصولی تولید نمی‌کند.

حمله پهپادی کی‌یف علیه کارخانه فولاد لیپتسک توسط آژانس اطلاعات نظامی اوکراین GUR انجام شد. این آژانس همچنین به ۲ مخزن نفت شرکت روس‌نفت در منطقه «اسمولنسک» روسیه حمله کرد.

این در حالی است که روسیه نیز در هفته‌های اخیر حملات هوایی خود را علیه سیستم انرژی اوکراین افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • قطعی گاز در ارومیه
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس