Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - بیش از هزار و پانصد نماینده در راستای اجرای آیین‌نامه 96 بیمه مرکزی، جذب شده و در حال آموزش هستند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، برنامه های بیمه آسیا برای گسترش بیمه های زندگی در کشور اعلام شد.

مسعود بادین مدیرعامل شرکت بیمه آسیا در خصوص تاثیر تورم بر تقاضای بیمه‌نامه‌های زندگی بیان کرد: قطعا تورم بر روند تقاضای بیمه‌های زندگی اثرگذار است؛ ولی اگر اطلاعا‌ت صحیح در مورد بیمه‌های زندگی ارائه شود و مردم بدانند با سرمایه‌گذاری اندک و خرید بیمه‌نامه زندگی از چه مزایایی برخوردار خواهند بود، تورم موجب کاهش تقاضای بیمه‌های زندگی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خدمات و پوشش‌های بیمه‌های زندگی در صورت بروز حوادث برای بیمه‌شدگان، اهمیت
بیمه‌نامه‌های زندگی را دوچندان می‌کند؛ خرید بیمه‌نامه‌های زندگی فقط با هدف سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد که تورم را عاملی برای کاهش جذابیت این نوع بیمه‌نامه‌ها ارزیابی کنیم.

نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا در مورد راهکارهای افزایش جذابیت بیمه‌نامه‌های زندگی اظهار داشت: می‌توان با اقداماتی همچون گسترش شبکه فروش و ارائه بیمه‌نامه‌های مکمل به بیمه‌گذاران، مردم را ترغیب به خرید بیمه‌نامه‌های زندگی کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا در مورد برنامه‌های این شرکت برای افزایش فروش بیمه‌نامه‌های زندگی گفت: این شرکت جهت تنوع بیشتر پرتفوی بیمه‌ای و افزایش فروش بیمه‌نامه‌های زندگی اقداماتی انجام داده که از جمله این اقدامات می‌توان به راه‌اندازی یک مجتمع تخصصی در این زمینه اشاره کرد.

وی اظهارکرد: از سوی دیگر، بیش از هزار و پانصد نماینده نیز  در راستای اجرای آیین نامه 96 بیمه مرکزی، جذب شده و در حال آموزش هستند و امیدواریم با فعالیت این مجتمع تخصصی و آغاز به کار نمایندگان جدید، گام مثبتی در جهت آموزش، راه اندازی و توسعه شبکه فروش بیمه‌نامه‌های زندگی در کشور برداشته شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان آژانس شاغل در شهرداری از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار توجه به وضعیت معیشت و حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و اظهار کرد: در سال گذشته افزایش حقوق رانندگان توسط اعضای شورا مصوب شد، اما متأسفانه با برخی رفتارها و افزایش ساعت کاری این رانندگان به گونه‌ای عمل شد که گویا افزایش حقوقی اعمال نشده است.

وی افزود: ضرورت دارد تا راهکارهای قانونی برای استفاده رانندگان از مزایای بیمه تکمیلی تدبیر شود تا این رانندگان زحمتکش نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند. در ضمن از مدیریت شهری قزوین خواستاریم تا درباره نحوه پرداختی حقوق رانندگان نظارت‌های بیشتری صورت گیرد تا این افراد شرمنده خانواده خود نباشند.

رئیس شورای شهر قزوین همچنین با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری شورا با هدف بررسی وضعیت فعالیت یا انحلال شرکت آرمان بنای قزوین، خاطرنشان کرد: در این جلسه وضعیت اقدامات و عملکرد شرکت آرمان بنای قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا فعلاً شرکت به فعالیت خود ادامه دهد و از انحلال آن جلوگیری شود.

فرمانی از بررسی لایحه حفظ و نگهداری دهکده طبیعت در جلسه تلفیق کمیسیون‌های مالی و املاک خبر داد و افزود: ضمن بررسی این لایحه بر لزوم توجه به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و نیروهای شرکتی دهکده طبیعت تأکید جدی شد.

کد خبر 745671

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نگاهی به نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • چرا آثار رشد اقتصادی در زندگی مردم ملموس نیست؟
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد
  • تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون