Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سنندج گفت: نخستین خصلت نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان این است که در قلب مردم هستند. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی پیش‌از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای شهرستان سنندج با بیان اینکه محبوب‌ترین انسان‌ها، خادم‌ترین آنها هستند، اظهار داشت: سپاه رکن رکین انقلاب است که خود را خادم مردم دانسته و تلاشش استقرار امنیت و معیشت پایدار در سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر هر مسلمانی واجب است که در مقابل ظالم ایستاده و یاد و یاور مظلوم باشد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه دفاع سپاه پاسداران، دفاع از مظلومین است، گفت: این دفاع، دفاعی ضدتروریست و ضد داعش و در عین حال خار چشم دشمنان و امید دوستان است.

وی با ذکر اینکه سپاه پاسداران به خاطر سه خصلت حسنه شناخته می‌شود، تصریح کرد: سپاه متعلق به اخلاق و نهضت حسینی، سرور و سردار شهیدان است و رمز موفقیت آنان به این سه خصلت ویژه مزین است.

ماموستا حسینی با بیان اینکه نخستین خصلت نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان این است که در قلب مردم و در بطن مردم هستند، ادامه داد: دیگر ویژگی‌های شاخص سپاه این است که در خط و مسیر قرآن و خدا حرکت می‌کنند و خدمتگزار مردم هستند.

سپاه در راستای «استقرار، تحکیم امنیت و معیشت پایدار مردم» کردستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنددستور سرلشکر سلامی به مراکز دانشگاهی سپاه برای نقش‌آفرینی در تحقق بیانیه گام دومفرمانده سپاه کردستان: پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به دشمنان نظام خواهیم داد

وی با اشاره به جایگاه شهیدان در نزد پیامبر(ص) اظهار کرد: شهیدان در بهشت خدا با خدا ملاقات می‌کنند و در کنار ائمه اطهار و شهدای بزرگوار صدر اسلام و کربلا قرار می‌گیرند.

امام جمعه موقت سنندج با ذکر اینکه شهدای عزیز به خدا و مردم نزدیک هستند و از نعمات فردوس بهره‌مند هستند، تأکید کرد: خانواده شهدا باید افتخار کنند که شهید دارند و از چنین جایگاهی برخوردار هستند.

وی با گریز به اینکه زمان جنگ تحمیلی دشمنان و صهیونیست در سنندج که سرزمین علم، عرفان و ادبا بود، جنایت‌هایی کردند، گفت: عاملین این جنایت‌ها از خدا دورند و در جهنم و درک قرار دارند.

ماموستا حسینی در پایان خطاب به حضار توصیه کرد: همه ما مسئولان بایستی سه خصلت خدا داری، مردم‌داری و خدمتگزاری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و هرچه در توان داریم برای رفع مشکلات حاد این مردم عزیز و همیشه در صحنه و انقلابی به کار گیریم.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • کردستانی‌ها امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد
  • مبارزه با زمین خواران در دستور کار دادگستری کردستان