Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-18@02:00:53 GMT

ادغام برخی از بانک ها با موسسه ملل تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۲۶۰

ادغام برخی از بانک ها با موسسه ملل تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، محمد رضا مروجی قائم مقام موسسه اعتباری ملل خبر منتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر ادغام بانک ها با موسسه ملل را تکذیب کرد.

وی گفت: چند ماه پیش نیز این موضوع در فضای مجازی مطرح شد که همان موقع نیز موسسه ملل با انتشار اطلاعیه ای آن را تکذیب کرده بود.

مروجی ادامه داد: هیچ صحبتی در این خصوص با موسسه ملل صورت نگرفته و بعید است بانک مرکزی در این برهه از زمان بخواهد بانک جدیدی را وارد پروسه ادغام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ادغام بانک های نظامی در مرحله مقدماتی قرار دارد تصریح کرد: موضوع ادغام پروسه ای پیچیده و سخت است و نیاز به برنامه ریزی مدون جهت اخذ تصمیمات مناسب در زمان مناسب است.

روز گذشته یکی از سایت ها خبر از ادغام دو بانک و یک موسسه در موسسه اعتباری ملل که متقاضی اخذ مجوز بانک شدن است داده بود.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس موسسه آموزش عالی عطار مشهد گفت: در این مراسم که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد، ضمن بزرگداشت مقام عطار نیشابوری، از «رضا اشرف زاده»، استاد و عطارپژوه هم کشور تجلیل به عمل آمد.   سیدحسین مجتبوی همچنین اعلام کرد: موسسه آموزش عالی عطار با هماهنگی انجمن آثار مفاخر فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر مطالعات عطارشناسی و عطارپژوهی کشور را در دانشگاه عطار خراسان راه اندازی می‌کند.   در بخشی از این برنامه، هنرمندان به خطاطی و نقاشی با موضوع عطار نیشابوری پرداختند.

دیگر خبرها

  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • ۱۲ سوال جدی درباره پرونده کاظم صدیقی
  • اقامه نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه بردسکن
  • پخش «بازی اختاپوس» از تلویزیون
  • ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام
  • اصلاح سرفصل‌های مربوط به مشارکت و نشر آگهی از لایحه تجارت