Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

آزادراه همت-کرج و کنارگذر شمالی البرز با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان تا پایان تابستان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین‌ نیوز ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اوایل بهمن ماه سال گذشته (چهارم بهمن) در حاشیه بازدید پروژه آزادراهی شهید همت-کرج با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: در چند سال گذشته فاز نخست اتوبان شهید همت به کرج تا گرمدره به بهره‌برداری رسیده و از این قسمت به بعد در قالب یک پروژه آزادراهی تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که هم اکنون در نقطه پایانی شهر کرج با مشکل تملک اراضی مواجه هستیم، افزود: توقع ما همکاری مردم است تا بتوانیم با آزادسازی زمین‌ها عملیات توسعه را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: پیمانکار این پروژه به ما قول داده است تا تابستان سال آینده آزاد راه همت- کرج را افتتاح کند.

اسلامی با اشاره به این‌که هم‌زمان در امتداد اتوبان شهید همت، کنارگذر شمالی کرج توسعه خواهد یافت، افزود: این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری البرز شرکت ساخت و شرکت سرمایه‌گذاری در قالب یک پروژه همکاری را ادامه خواهند داد تا بتوانیم ترافیک تهران-قزوین را کاهش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به طور کلی این دو پروژه به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آزادراه همت کرج محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز

تین نیوز

وزیر کشور روز سه شنبه در سفر به استان البرز از روند اجرایی آزاد راه شهید سلیمانی به ویژه پل B۱در امتداد آزاد راه شهید همت در کرج بازدید به عمل آوردند.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایرنا، پل B۱ تا به امروز جزو پیچیده ترین پل های موجود در جهان است.

این پل که یک هزارو۵۰ متر طول دارد از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر می باشد.

طی تعامل و پیگیری ویژه استاندار البرز با مجموعه شورا و شهرداری کرج پروژه هایی مانند پل B۰ و B۱ با سرعت بیشتری در حال اجرا است، علاوه بر پل B۱ باید پل b۰ را که در نزدیکی خط چهار قرار دارد نیز تسریع شده تا مردم بتوانند خیلی سریعتر از این پروژه ها بهره مند شوند.

آزاد راه شهید سلیمانی به طول ۱۸ کیلومتر در امتداد آزاد راه شهید همت در دست ساخت است که تاکنون قطعه نخست آن به طول ۷.۵ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • پیشرفت حدود ۲۴ درصدی کارخانه آهن اسفنجی بافق/تلاش برای بهره برداری زودتر از موعد مقرر
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است