Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@02:32:51 GMT

ادویه جات بوبارد؛ رنگ و طعمی فراموش نشدنی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۸۵۵۹

شما با کمک ادویه ­جات و طعم ­دهنده­ های غذای بوبارد به جادوگری تبدیل می شوید که می توانید میهانانتان را جادو کنید. معمولا آشپزی از روی اجبار یکی از خسته کننده ترین قسمت های زندگیست ولی اگر مواد اولیه، سریع و آسان و با کیفیت به دست ما برسد نه تنها لذت بخش است بلکه ما را از شر تهیه غذای آماده از بیرون راحت می کند و برای ما سلامتی را به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما با تهیه ادویه جات با کیفیت به غذای خود عطر و طعمی فراموش نشدنی می دهید و پاداش شما، لبخند رضایت اعضا خانواده است.

انواع ادویه جات در بوبارد

ممکن است در نگاه اول گیج و سر در گم شوید. چه ادویه ای مناسب است و چه خاصیتی دارد؟ اغلب تصور ما در مورد ادویه ­جات سه چهار قلم زردچوبه، فلفل قرمز و فلفل سیاه است در حالیکه دنیای ادویه ­جات پر از مواد خوش عطر و طعم است که بعضی از آنها خواص درمانی هم دارند. با یک جستجوی ساده در مورد انواع ادویه و خواص آنها  در اینترنت، با دنیایی از عطرها و طعم­های متفاوت رو برو می شوید.

ادویه جات مصارف مختلفی دارند که عمدتا برای رنگ و طعم دهی به غذا استفاده می شود. در زیر به بعضی از کاربردهای ادویه جات اشاره شده است:

مصارف غذایی، طعم دار کردن گوشت و غذا

زردچوبه فلفل قرمز فلفل سیاه پاپريكا جوز هندي خردل سماق زیره سیاه

مصارف شیرینی پزی و نان

زعفران هل دارچین زنجبیل تخم گشنیز

طعم دهنده های چای و نوشیدنی

علاوه بر آنچه که در شیرینی پزی و طعم دار کردن انواع نان بکار می رود مثل هل، دارچین و ... و می توان برای چای و دمنوش ها نیز بکار برود، ادویه جات دیگری نیز استفاده می شود. مثل:

میخک رازیانه زیره سیاه بادیان رومی (انیسون) گل

ادویه جات؛ داروهایی برآمده از دل طبیعت

اکثر ادویه ­جات و چاشنی ها علاوه بر افزودن طعم و عطر به غذا، خواص درمانی و پزشکی نیز دارند. به عنوان مثال از فلفل سیاه به عنوان اعجاز سلامتی یاد می­شود. در زیر برخی خواص دارویی ادویه جات ذکر شده است:

فلفل سیاه؛ تقویت کننده حافظه ، کاهنده دردهای عصبی، کمک به هضم غذا زنجبیل؛ از بین برنده سلول ‌های سرطانی تخمدان زردچوبه؛ تاخیر در آلزایمر و آثار فیزیکی پیری، درمان افسردگی، تسکین دردهای روماتیسمی و مفاصل و تقویت سیستم ایمنی بدن زعفران؛ تقویت سیستم ایمنی و خاصیت شادی بخشی ترکیب جوز هندی و میخک؛ جلوگیری از رشد میکروب ‌ها فلفل قرمز؛ تقویت عملکرد قلب و ضد سرماخوردگی دارچین؛ کاهش قند‌خون، تری‌گلیسیرید و کلسترول خون خردل؛ افزایش متابولیس در بدن و چربی سوزی گشنیز؛ رفع نفخ و کمک به هضم غذا رازیانه؛ درمان بیماری های زنانه رزماری؛ ضد قارچ، ضد ویروس و ضد باکتری

دیگر گیاهان دارویی نیز باعث کارکرد طبیعی بدن شده و به تنظیم عملکرد دستگاه­های مختلف بدن کمک می کنند. البته در مصرف آنها نیز نباید زیاده ­روی کرد و مثل هر ماده دیگری افراط در مصرف آنها می تواند همراه با عوارض باشد.

سلامتی بیشتر با جایگزینی نمک و چربی با ادویه جات

یکی دیگر از مزایای استفاده از ادویه­جات و طعم دهنده­ ها اینست که شما با افزودن طعم به غذا می توانید از نمک و چربی غذا کم کنید و همچنان طعم خوب غذا را حفظ کنید. ادویه­ جات و طعم­ دهنده­ های طبیعی یکی از اصول رژیم تغذیه ای سالم هستند که امروزه با توجه به پیشرفت علم و اهمیت تغذیه سالم، مورد توجه بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته اند.

خرید آسان و سریع طعم­ دهند ه­ها و ادویه ­جات بوبارد در فروشگاه اینترنتی بوبارد 

ما در بوبارد با کنترل کیفی مستمر در تولید مواد خالص و با کیفیت درجه یک، خود را در حفظ سلامت مشتریانمان مسئول می­دانیم و کیفیت و قیمت محصولات خریداری شده را تضمین می­کنیم.

بوبارد با ایجاد فضایی همواره در دسترس، فرصت یک خرید مطمئن و خوب اینترنتی را به جای پرسه زدن در فروشگاه ­ها و سردرگمی میان انواع برندها برای مشتریانش ایجاد کرده تا بدون گیر افتادن در این ترافیک نفس گیر، از طریق لپتاب یا گوشی موبایل خود به راحتی به صورت عمده در بسته بندی های 10 کیلویی و یا جزیی انواع محصولات بوبارد را خریداری کنند.

در فروشگاه اینترنتی بوبارد شما می­توانید انواع محصولات و ادویه جات را به دو صورت قلم  و پودرهای ساده، خریداری کنید و از کیفیت و قیمت آن مطمئن باشید.

امکان ارسال محصولات بوبارد به اقصی نقاط ایران در بسته بندی های 10 کیلویی برای مصارف غذایی، دارویی، فروشگاهی و رستورانی برای مشتریانی که به دنبال کیفیت هستند فراهم شده است. شما با بازدید از صفحات سایت بوبارد  می توانید از قیمت عمده ادویه جات مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

با استفاده از محصولات بوبارد به آشپزی حرفه ای و میزبانی فراموش نشدنی تبدیل شوید.

   

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)



منبع:پیج laziz_tv_test

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند ترفند کاربردی وقتی به کوه و طبیعت می روید حتما به کارتان می آید (فیلم) ترفند خطرناک آرایشگر مرد برای حالت دادن به مو (فیلم) ترفند‌هایی برای رفع گرفتگی لوله، تمیزی و خوش بو کردن سینک ظرفشویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • چند ترفند تشخیص فلفل تند از شیرین (فیلم)
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد