Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه موافقتنامه همکاری بین گمرک ایران و ویتنام، علیرضا سلیمی که در مخالفت با کلیات این لایحه صحبت می‌کرد، با اشاره به برگزاری پارتی مختلط در سفارت انگلیس گفت: در کشور ما سفارتخانه‌ای پارتی مختلط برگزار می‌کند و هنرمندنماها شرکت می‌کنند و در ماه مبارک رمضان مشروب سرو می‌شود؛ جای تعجب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت انگلیس از هر ابزاری برای برخی مسائل استفاده می‌کند، گفت: این سفارتخانه یک روز مراسم افطاری می‌گیرد و روز دیگر پارتی مختلط برگزار می‌کند.

سلیمی از رئیس مجلس خواست به وزارت امور خارجه و وزارت ارشاد در این خصوص تذکر دهد تا جلوی هنجارشکنی‌ها گرفته شود.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون امنیت ملی خواست این موضوع را پیگیری کند.

156 / 156 علی لاریجانی پارتی مختلط سفارت انگلیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی لاریجانی پارتی مختلط سفارت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود

منظور  در سفر به دامغان که در قالب دومین سفر هیئت دولت به استان سمنان انجام شد درباره آخرین وضعیت قانون بودجه ۱۴۰۳  گفت: با توجه به این‌که امسال برای نخستین بار بودجه ۲ مرحله‌ای شده بخش اصلی قانون بودجه که به تبصره‌ها و جداول کلان مرتبط بود ۲۷ اسفند پارسال ابلاغ شد و عملا اجرای قانون بودجه را از ابتدای سال آغاز کردیم.

وی افزود: دولت در نخستین روز آغاز به کار مجلس در سال جدید بخش دوم قانون بودجه را به مجلس تحویل داد و مجلس نیز اعلام وصول کرد. کمیسیون‌های مجلس رسیدگی را آغاز کردند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: هفته گذشته هفته پرکاری در کمیسیون‌ها به ویژه کمیسیون تلفیق بود و هفته آینده نیز این روند ادامه دارد. بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ که به جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مرتبط است، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم