Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب (مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران)، درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: روز گذشته (دوشنبه) جلسه خوبی با حامی مالی اصلی مان برگزار کردیم که نتایج بسیار خوب و امیدوار کننده ای داشت و مشغول نهایی کردن آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو گزینه اصلی ما است و به هیچ وجه به مربی دیگری فکر نکرده و نخواهیم کرد. از او حمایت می کنیم و برای فصل آینده هم روی برانکو نظر داریم.

او درباره بحث تمدید بلند مدت قرارداد برانکو تصریح کرد: برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. نکته اصلی و مهم حفظ او و پرداخت مطالباتش است که ۵۰۰ هزار دلار آن را داده‌ایم و مبلغ باقی مانده را هم می‌پردازیم. ابتدا باید این موضوع را حل کنیم و سپس سراغ مسائل بعدی برویم.

او درباره اینکه چه زمانی تکلیف برانکو نهایی می‌شود، اظهار داشت: به امید خدا اوایل هفته آینده این کار انجام می‌شود.

عرب درباره از دست رفتن زمان نقل و انتقالات برای باشگاه پرسپولیس با توجه به مشخص نبودن وضعیت برانکو در این تیم گفت: او فهرست کتبی اش را در اختیار باشگاه قرارداده است که روی آن کار می‌کنیم و موضوع نقل و انتقلات بازیکنانمان جدا و همزمان با بحث پرداخت مطالبات برانکو پیگیری می‌شود. هیچ کدام از این مسائل به وقفه نمی‌افتد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد خارجی برخی بازیکنان این تیم و احتمال جدایی آن‌ها بیان کرد: براساس فهرست برانکو تیم ما هیچ خروجی‌ای ندارد مگر اینکه بازیکنی پیشنهاد خارجی داشته باشد. تنها علی علیپور پیشنهاد خارجی دارد که مشغول بررسی آن هستیم و سایر بازیکنان با توجه به اینکه پیشنهادی ندارند، در تیم حفظ می‌شوند. درباره بازیکنان مدنظر برانکو هم اقدام‌های لازم را انجام می‌دهیم.

عرب درباره بحث بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس و احتمال عقد قرارداد داخلی او با این باشگاه اظهار کرد: ما درباره این موضوع چیزی نشنیده ایم و در باشگاه مطرح نشده است.

او درباره احتمال بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس تصریح کرد: اجازه بدهید این مسائل در جای خودش بررسی بشود. برانکو فهرستی به ما داده است و پس از اینکه با گزینه‌ای به نتیجه نهایی برسیم آن را به هواداران اعلام می‌کنیم.

عرب در پایان با تاکید بر اینکه تکلیف سرمربی پرسپولیس تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود، اضافه کرد: قطعا بدهی برانکو تا اوایل هفته آینده پرداخت می‌شود و به امید خدا او را حفظ می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بی خوابی‌های مدیرعامل پرسپولیس بخاطر تمدید قرارداد با برانکو

درخواست تخفیف باشگاه پرسپولیس از پروفسور

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است

انتهای پیام/

اظهارات عرب در خصوص آخرین وضعیت برانکو و نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش که همیشه خود را به عنوان مرد مبارز با موضوع دلالی در فوتبال ایران مطرح کرده، بار دیگر خطاب به هواداران پرسپولیس توصیه کرده که در این دام نیفتند.

درویش در خصوص بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد، می‌گوید: در ۱۵ تیم دیگر لیگ تا حالا کسی گفته چرا قرارداد بازیکنانتان را تمدید نمی‌کنید؟ دیگر صحبت و حاشیه‌ای برای تیم نمانده و دلال‌ها دیگر بحثی ندارند و به همین دنبال این هستند که ماجرایی برای پرسپولیس درست کنند و دیدند بهترین فرصت است که این موضوع را مطرح کنند. تیم‌های رقیب ما برای تمدید با بازیکنانشان شروع به مذاکره کرده‌اند؟

او سپس به مخالفت‌هایی که در خصوص انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس وجود داشت اشاره کرد و گفت: همان روزها هم می‌گفتم این مخالفت‌ها مخالفت‌های دلالی است. دلال‌ها بودند که دامن می‌زدند تا فضا را آلوده کنند.

وی افزود: مهم‌ترین فردی که می‌توانستم از او درباره انتخاب اوسمار سوال کنم، آقای پروین بود و شاید راهنمایی‌های ایشان هم پشت‌گرمی بیشتری برای ما بود. حتی بازیکنان تیم هم می‌گفتند مربی‌ای که یک سال و نیم با تیم کار کرده از مربی‌ای که تازه از راه برسد، مثمرثمرتر است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • درویش: اوسمار انتخاب علی پروین بود!
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی