Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی ویژه اوقات فراغت در سطح مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

«مهدی جمالی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب، اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت رسمی از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز به کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه در حال حاضر و در خردادماه ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان ایلامی برای حضور در این کلاس‌ها آغازشده است، تصریح کرد: نقاشی، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، سرگرمی‌های سازنده، کاردستی، نمایش خلاق، سفال‌گری، نشریه دیواری، شعر، داستان، طرح‌های ادبی و فعالیت‌های دیگر فرهنگی، ادبی و هنری از برنامه‌های کلاس‌های اوقات فراغت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

 

جمالی، بابیان اینکه در حال حاضر 22 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به‌صورت ثابت، سیار و پستی به کودکان ایلامی خدمات فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند، تصریح کرد: همچنین ثبت‌نام کارگاه‌های تخصصی فوق‌برنامه در مراکز کانون پرورش فکری استان هم‌زمان با اوقات فراغت تابستان آغازشده است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، افزود: این کارگاه‌های تخصصی، دوره‌ای و مهارت‌های زندگی مراکز کانون پرورش فکری استان باهدف کشف و هدایت هدفمند استعدادهای ناب کودکان و نوجوانان به‌صورت فوق‌برنامه در کنار کلاس‌های تابستانی برگزار می‌شود.

 

جمالی، یادآور شد: کارگاه‌های کتاب‌خوانی، کاردستی، آموزش قرآن (تفکر خلاق)، علمی عام، قصه‌گویی، شطرنج، گام به عروسک‌سازی، هنرهای نمایشی، سرود، پویانمایی، سفالگری، عکاسی، هنرهای بومی و سنتی، نوشتن خلاق، کارگاه هنرهای‌تجسمی، سرود، هنرهای نمایشی، فیلم‌سازی، پویانمایی، شعر سرایی، داستان‌نویسی، خوانش متون ‌تخصصی، طنزنویسی، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی از مهم‌ترین عناوین کارگاه‌های تخصصی است.

 

وی، خاطرنشان کرد: تمامی کودکان و نوجوانان ایلامی می‌توانند برای ثبت‌نام در کلاس‌های اوقات فراغت تابستان سال جاری به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام مراجعه کنند.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز عید فطر مسکن عید فطر روزنامه مقاومت عید سعید فطر شبستان بیرجند بیرجند گام دوم انقلاب پرورش فکری کانون کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری