Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدحسن میرعماد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان امروز، 20 خرداد‌ماه در جمع خبرنگاران از افتتاح 159 پروژه عمرانی و تولیدی سمنان در هفته جهادکشاورزی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 544 میلیارد تومان در هفته جهادکشاورزی به بهره‌برداری می‌رسند که در این راستا این پروژه‌ها در مجموع بیش از 1250 اشتغال در استان ایجاد می‌کنند و شامل 133 پروژه عمرانی و 26 طرح تولیدی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کلنگ‌زنی 11 طرح آبخیزداری در هفته جهادکشاورزی خبر داد و متذکر شد: اعتبار پیش‌بینی شده برای این 11طرح ملی آبخیزداری بالغ بر 16 میلیارد تومان می‌شود و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی، تجلیل از بهره‌برداران برتر استانی و شهرستانی، حضور در روستاها، معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی، دیدارهای مردمی و...از جمله برنامه‌های جهادکشاورزی استان در این هفته است.

میرعماد درخصوص توسعه بخش کشاورزی و افزایش اشتغال در این بخش اذعان کرد: سال گذشته بیش از دو هزار و 290 فرصت شغلی در بخش کشاورزی استان ایجاد شد و امسال با توجه به منابع تخصیص یافته میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی استان افزایش بیشتری می‌یابد.

وی از تخصیص 359 میلیارد تومان منابع تسهیلاتی به بخش اشتغال کشاورزی استان خبر داد و افزود: این منابع در قالب طرح‌هایی همچون رونق تولید، اشتغال روستایی، مکانیزاسیون بخش کشاورزی، صندوق توسعه ملی و...به کشاورزان متقاضی پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از پیش‌بینی اعتباری بالغ بر 541 میلیارد تومان به تسهیلات اشتغال بخش کشاورزی استان در سال 98 خبر داد و افزود: تاکنون 30درصد این منابع تخصیص یافته که بخش عمده آن به توسعه گلخانه‌ها و ایجاد صنایع تبدیلی که از اولویت‌های جهادکشاورزی استان است تخصیص یافته است.

میرعماد از اعطای مجوز 57 فقره صنایع تبدیلی در این استان طی یک سال گذشته خبر داد و افزود: این صنایع تبدیلی 861 فرصت شغلی در استان ایجاد کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن افتتاح پروژه جهاد کشاورزی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

نوبخت اژدری امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

او اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد