Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:22:37 GMT

قرار نیست مربی پرسپولیس همیشه خارجی باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۰۹۷۷۰

قرار نیست مربی پرسپولیس همیشه خارجی باشد

حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرار نیست تیم پرسپولیس همیشه و تا آخرین روز فعالیتش مربی خارجی داشته باشد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در مورد چالش مالی باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ گفت: باشگاه اگر می‌تواند باید برانکو را همچنان حفظ کند و این اتفاق قطعاً باعث خوشحالی هواداران خواهد شد و پرسپولیس هم کماکان می‌تواند روند صعودی‌اش را در سال‌های آینده هم ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماندن برانکو به سود پرسپولیس است، ولی طبیعتاً گاهی اوقات هم مشکلات و موانعی ایجاد می‌شود که ممکن است اتفاقات دیگری را رقم بزند. با این حال امیدوارم مشکلات مالی باشگاه در این زمینه هم برطرف شد.

بیشتر بخوانید:

پاتک سپاهان و استقلال به برانکو

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند در صورت جدایی برانکو، دوران اُفت پرسپولیس آغاز خواهد شد، تصریح کرد: من معتقدم اگر برانکو بنا به هر دلیلی جدا شد، اگر باشگاه مربی جدید آورد آن مربی هم باید مثل برانکو مورد حمایت قرار بگیرد. باشگاه، هواداران و پیشکسوتان باید تحت هر شرایطی از سرمربی و اهدافی که دارد حمایت کنند که اگر این اتفاق بیفتد، مشکلی ایجاد نخواهد شد. قرار نیست پرسپولیس همیشه و تا آخرین روز فعالیتش مربی خارجی داشته باشد و اگر شرایط مهیا شد باید به مربیان ایرانی هم فرصت بدهیم، به شرطی که مورد حمایت قرار بگیرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران اظهار داشت: اعتقاد من این است که انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران سرمایه‌سوزی است. ما خیلی راحت مهره‌های‌مان را می‌سوزانیم. کار در تیم امید نیاز به تجربه بالا دارد و مجیدی در حال حاضر در شرایطی است که باید در کارش تجربه کسب کند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!

یک رسانه معتبر اسپانیایی مدعی شد که سرمربی پیشین رئال مادرید تا نشستن روی نیمکت سرخپوشان مونیخ فاصله چندانی ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه یولیان ناگلسمان تصمیم گرفت قراردادش را با اتحادیه فوتبال آلمان تمدید کند و خود را تا پایان جام جهانی 2026 به تیم ملی آلمان متعهد کرد، حالا به نظر می‌رسد مدیران باشگاه بایرن مونیخ که پیش از این به دنبال بازگرداندن این مربی آلمانی به این تیم بودند، نظر خود را معطوف به استخدام سرمربی پشین رئال مادرید کرده‌اند.

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ زین‌الدین زیدان در یک قدمی انتخاب به عنوان سرمربی جدید و فصل آینده بایرن است. این رسانه اسپانیایی با استناد به منابع نزدیک به مذاکرات دو طرف (بایرن و زیدان) توافق را عملاً انجام شده می‌دانند. پیش از این روزنامه «مارکا» از تماس بایرنی‌ها با این مربی فرانسوی خبر داده بود.

هنوز رسانه‌های آلمانی این خبر را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند. پیش از این، رسانه‌های آلمانی از مربیانی همچون روبرتو دزربی، ژابی آلونسو، هانسی فلیک و رالف رانگنیک به عنوان گزینه‌های مدنظر بایرن برای جانشینی توماس توخل در پایان فصل جاری یاد کرده بودند.

زیدان که پیش از این در دو مقطع مختلف هدایت تیم فوتبال رئال مادرید را عهده‌دار بوده، از زمان پایان همکاری‌اش با رئال در تابستان 2021 دیگر هدایت تیمی را بر عهده نداشته است.

این مربی فرانسوی در ماه مِی 2018 پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!