Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این نمایشگاه تخصصی سالانه جدیدترین  دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری ، تصویربرداری هوایی و استابلایزرهای تصویربرداری، ماشین های اداری، قطعات و لوازم دوربین، فیلم و ذخیره های دیجیتالی، نرم افزارها و پردازش عکاسی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، تکنولوژی اسلاید، خدمـات تصویری و انواع پروژکتور و اسکنر،  دوربین های مداربسته و نوت بوک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به نمایـش گذارده می شود.

همچنین شرکت کنندگان در این نمایشـگاه می توانند با گروه وسیعی از لوازم صوتی و تصویری حرفه ای مانند تجهیزات سینمائی،  سیستم های ضبط و پخش صدا و تصویربرداری و سیستم های نوردهی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در قطعات بزرگ، لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدئوئی، تکنولوژی کنترل و شبکه ، میکس و مونتاژ فیلم و دستگاه های بزرگ چاپ عکس روبرو شوند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان به منظور دستیابی هرچه بیشتر به استقلال و توسعه فناوری و زیرساخت های صنایع عکاسی و تصویربرداری ایران با رویکرد بومی سازی تولید ابزار و تجهیزات عکاسی و تصویربرداری در داخل کشور و کمک به رونق تولید می باشد.

علاقمندان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی  در کلاس های آموزش تخصصی عکاسی  که به صورت رایگان برگزار می شود و همچنین  سمینارهای تخصصی و کارگاههای آموزشی مشارکت نموده و از برنامه های جنبی این نمایشگاه شامل ارائه خدمات آموزشی بهره مند گردند .

همچنین در این نمایشگاه کارهای منتخب در زمینه " عکاسی هدفمند " در قالب یک نمایشگاه عکس تحت عنوان" گالری دیداری دیجیتالی" همزمان با برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد .

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تجارت دوربین شهرداری تهران نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۰۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

سید مجتبی قدمگاهی؛ مدیرکل دفتر توسعه کسب‌و‌کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد + تصاویر

وی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشورهای “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از 29 تا 31 فروردین ماه جاری (17 تا 19 آوریل 2024) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی‎، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها‎، بیمارستان‌سازی و تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محورهای فعالیت این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران از فردا
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران