Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ژاپن تایمز در گزارشی نوشت: در حالی که به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌ها در مورد نقش میانجی‌گری آبه برای کاهش تنش میان ایران و‌ آمریکا افزایش یافته است.

این در حالی است که یک دیپلمات رده بالای ژاپنی که نامش منتشر نشده است درباره این سفر گفته‌است که آبه به عنوان میانجی بین ایران و آمریکا با مقام‌های ایرانی دیدار نمی‌کند و حامل هیچ پیامی از سوی آمریکا نیست و همچنین هیچ راهکاری برای پایان دادن به تنش میان ایران و آمریکا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه اضافه کرد: هدف اولیه این سفر کاهش تنش و جلوگیری از بدتر شدن شرایط موجود است. ما هیچ طرح غافلگیرکننده‌ای  نداریم.

این دیپلمات رده بالای ژاپنی هم چنین گفت: نخست وزیر به عنوان یک واسطه یا حامل پیام به تهران نخواهد رفت. ژاپن در کنار هیچ کدام از طرف‌ها قرار نگرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران ایران و آمریکا ژاپن آبه سفر آبه به ایران تنش میان ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق

رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، در پیامی از طرف خود و مردم کشورش با رئیس جمهور، مردم و خانواده‌های شهدای این جنایت تروریستی ابراز همبستگی کرد.

به گزارش ایسنا، «آندری رجوئلینا» رئیس جمهوری ماداگاسکار در پیامی به مناسبت ابراز همدردی با ملت ایران در پی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق تصریح کرد: اعتقاد راسخ دارم قاطعیت و مقاومت مردم ایران باعث خواهد شد تا این آزمایش غم‌انگیز پشت سر گذاشته شده و راه منتهی به صلح و امنیت طی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • پیام آیت الله مکارم‌شیرازی درباره عملیات وعده صادق
  • دفاع یکجانبه نمایندگان ژاپن، فرانسه و انگلیس از تل آویو
  • ارمنستان خواستار اجتناب از تشدید تنش‌ در منطقه شد
  • نشست اضطراری وزرای خارجه اتحادیه اروپا در پی تنبیه اسرائیل
  • ابراز همبستگی رئیس جمهوری ماداگاسکار در پی حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق
  • پیامی که صهیونیست‌ها از عملیات دیشب گرفتند
  • نمایندگی ایران در ژنو: واکنش ایران، اقدام مشروع و دفاع از خود است
  • سفارت ایران در بروکسل: اگر اسرائیل دوباره دست به تجاوز بزند پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود