Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج اولیه انتخابات اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی که از صبح امروز در هفدهمین همایش مدیران مسئول نشریات آغاز شده اعلام شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه انتخابات اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی که از صبح امروز در هفدهمین همایش مدیران مسئول نشریات آغاز شده اعلام شد.

بر اساس این گزارش، میلاد مفاخری با ۱۴۸ رای بیشترین آرا را کسب کرد و محمدرضا محمدی، محمدعلی کامفیروزی با رای برابر به دور دوم انتخابات راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی نتایج اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین

به گزارش قدس آنلاین، لین شیجیانگ معاون سازمان فضایی انسانی چین در نشستی مطبوعاتی گفت: این فضاپیما حامل سه فضانورد به نام‌های یه گوانگ فو، لی کونگ و لی گوانگسو برای انجام ماموریت فضایی «شنژو-۱۸» خواهد بود و یه گوانگ فو فرماندهی این فضاپیما را برعهده خواهد داشت.

«شنژو-۱۸» سی و دومین ماموریت پروازی برنامه فضایی انسانی چین و سومین ماموریت انسانی در مرحله کاربرد و توسعه ایستگاه فضایی چین است.

خدمه این فضاپیما حدود شش ماه در مدار می‌مانند و قرار است اواخر اکتبر سال جاری میلادی(مهر-آبان) به محل فرود «دانگ فنگ» در شمال چین در منطقه خودمختار مغولستان داخلی بازگردند.

به گفته لین شیجیانگ، خدمه «شنژو-۱۸» طی اقامت خود در مدار، شاهد ورود سفینه حامل بار «تیانژو-۸» و فضاپیمای سرنشین‌دار «شنژو-۱۹» خواهند بود.

وی بیان کرد: ساختار ایستگاه فضایی اکنون در وضعیت پایداری قرار دارد و همه تجهیزات به خوبی کار می کنند. کیفیت فضاپیمای سرنشین‌دار «شنژو-۱۸» و موشک حامل «لانگ مارچ-۲f» تحت کنترل است.

لین شیجیانگ افزود: خدمه «شنژو-۱۸» سلامت هستند و تاسیسات سیستم زمینی عملکرد پایداری دارند. همه مقدمات لازم برای پرتاب تکمیل شده اند.

این پرتاب با یک موشک حامل «لانگ مارچ-۲f» انجام خواهد شد که به زودی با سوخت پر می‌شود.

وی ادامه داد: خدمه «شنژو-۱۷» قرار است ۳۰ آوریل(۱۱ اردیبهشت) پس از تحویل کار در مدار به خدمه «شنژو-۱۸» به محل فرود «دونگ فنگ» بازگردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • اعلام نتایج اولیه آزمون آموزگاری/ استخدام ۱۹۹۲ معلم در هرمزگان
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند