Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@00:19:05 GMT

پایان انتخابی تیم‌ ملی تنیس روی میز بانوان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۰۵۸۸

پایان انتخابی تیم‌ ملی تنیس روی میز بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، سرانجام ماراتن نفسگیر بین نمایندگان استان های البرز، کرمانشاه، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان غربی، گلستان، همدان و مازندران پس از پشت سر گذاشتن مجموع ۸۱ بازی با شناخت چهره های منتخب خاتمه یافت. در مرحله نخست از دور نهایی این مسابقات ندا شهسواری از کرمانشاه، مهشید صامت از گلستان موفق شدند بصورت مستقیم به عضویت تیم ملی در آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه جمالی فر از البرز و شیما صفایی از همدان نیز در مرحله دوم موفق شدند پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کردند.

مهشید اشتری از خراسان رضوی، هلیا اصغری از تهران، مریم صامت از گلستان، ملیکا کرمی از تهران، سارا شهسواری از کرمانشاه صبا صفری از مازندران، پریا خضر از آذربایجان غربی و پریناز حاجیلو از البرز به ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا دوازدهم قرار گرفتند. مسئولیت سرداوری برگزاری این رقابت‌ها بر عهده پوران رحیمی از داور بین المللی کشورمان بود. مرحله مقدماتی طی روزهای 29و30 فروردین در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی بازی تیم ملی خراسان رضوی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ٣٠ فروردین در توکیو ژاپن آغاز می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۵ قایق در این رقابت‌ها شانس خود برای حضور در پاریس را آزمایش می‌کنند.   تیم آب‌های آرام ایران در بخش کایاک و کانو، زنان و مردان در این رقابت‌ها حاضر است.   مربیان: مهسا مجللی، ایمان پورعزیز، آرش بصارت دار و دامون صادقی   کایاک بانوان:   الناز شفیعیان   …   کانوی بانوان:   هیوا افضلی   …   کایاک مردان:   علی آقامیرزایی   …   کانوی مردان:   عادل مجللی   کیا اسکندانی   محمدنبی رضایی   دکتر علیرضا سهرابیان ریاست محترم فدراسیون قایقرانی هم به همراه تیم در این مسابقات حضور دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک