Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کشف بیش از چهل هزار عدد دارو شامل ۲۵ قلم از فرآورده های مخدر تحت کنترل، داروهای روانگردان قاچاق و تقلبی و دستگیری یکی از عوامل اصلی تهیه و توزیع غیر قانونی دارو درغرب استان مازندران خبر داد. به گزارش بلاغ، محمد رضا شیران در گفت وگو با خبرنگار ما با اعلام کشف۴۱ هزار عدد دارو که شامل ۲۵ قلم از فرآورده های مخدر تحت کنترل، داروهای روانگردان قاچاق و تقلبی به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال از منزل شخصی یکی از متصدیان عطاری در سلمانشهر عباس آباد، از دستگیری و تحویل متخلف به مراجع قضایی خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیران با بیان اینکه نامبرده دارای سوابق قبلی در این زمینه بوده که توسط بازرسین دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی شد و پرونده های وی در این زمینه در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، تاکید کرد: عطاری محل عرضه دارو حتی به طور گیاهی آن نبوده و مردم، دارو و مکمل های مورد نیاز خود را فقط از داروخانه ها و مراکز دارای مجوز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران تهیه کنند و از اصالت و سلامت هر کالای سلامت محور اعم از دارو و مکمل با استعلام شناسه اصالت کالا الصاقی روی بسته های دارو و فرآورده های سلامت محور از سامانه تيتک، وبسايت TTAC.ir ، سامانه پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ یا اپلیکیشن TTAC قابل نصب روی تلفن های همراه هنگام خرید و قبل از مصرف، اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آغاز به کار همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده در قم
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان