Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، وزیر کشور با صدور حکمی «محمدرضامیرصفدری» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به محمدرضامیرصفدری آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار همدان و با توجه به تایید معاونت توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع به ویژه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع موفق باشید.

میرصفدری از نیروهای با سابقه وزارت کشور است و پیش از این مدیرکل امور اداری و مالی استانداری همدان بوده است.
 

کد خبر 4637168

منبع: مهر

کلیدواژه: حکم انتصاب استانداری همدان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:بر اثر بارندگی‌های دو روز گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و مردم در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، گفت: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافران نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

حسن‌زاده گفت: در حال حاضر تلاش برای اتصال برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان ادامه دارد و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق براثر تندباد بوده که بیش از ۸۰درصد تعویض تیرهای برق انجام شده و کار ادامه دارد همچنین موارد پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق نیز اصلاح شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌ بودند که با تلاش تیم برقرسانی  این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

حسن زاده در خصوص آسیب‌های وارده به حوزه آبرسانی گفت:به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق درمنطقه، قطعی آب شرب ۲۰ روستا نیز اتفاق افتاده که رفع مشکلات پیش آمده بزودی رفع می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:همه محورهای مواصلاتی استان نیز  باز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود