Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:06:36 GMT

سیتی سنتر میزبان فیلم‌های اروپایی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۰۸۳۹

سیتی سنتر میزبان فیلم‌های اروپایی

محمد پناهی نژاد مدیر پردیس ینمایی سیتی سنتر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص جزئیات این برنامه گفت: پردیس سینمایی سیتی سنتر برای دومین بار میزبان این رویداد مهم فرهنگی اروپایی در ایران است، هفته فیلم اروپایی زیر نظر سینمای هنر و تجربه است و همزمان در ۸ شهر کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:۲۰ فیلم از کشور‌های اروپایی همچون اتریش، لهستان، انگلیس، فرانسه، آلمان و بلژیک در حال اکران است که در روز پنجم این هفته یک کارگاه آموزش فیلمسازی با حضور سفیر اتریش برگزار میشود.
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر با اشاره به اینکه تماشای این فیلم‌ها برای شهروندان کاملا رایگان است گفت:برای میزبانی بهتر و ایجاد نظم در سالن‌ها از علاقه‌مندان به سینمای هنر و تجربه درخواست میکنیم که قبل از اکران در سایت سینما تیکت بلیط خود را تهیه کنند.
پناهی نژاد تصریح کرد: پردیس سینمایی سیتی سنتر هر روز در دوسانس جداگانه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان مردم هنر دوست اصفهانی است.
گفتنی است این برنامه تا ۲۷ خرداد در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار میشود.   انتهای پیام/ی       اکران فیلم های اروپایی در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ساختمان دو شرکت جدید در پارک فناوری پردیس با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از مدیران و فناوران پارک افتتاح شد.

یکی از این شرکت‌ها، به تولید محصولات زیست فناورانه و واکسن‌های پلی ساکاریدی شامل هیب، پنوموکوک و مننژیت مشغول است. فاز اول ساختمان این شرکت در پارک فناوری پردیس حدود ۱۵۰۰ متر مربع شامل آزمایشگاه، واحد تولیدی و اداری است.

در مرکز تحقیقات این شرکت که عصر سه شنبه مورد بهره برداری قرار گرفت، دو واکسن در مرحله مطالعات انسانی بوده و انتظار می‌رود که پس از انجام مطالعات لازم، در نیمه دوم سال، این دو واکسن پس از اخذ محوز‌های لازم وارد بازار شود.

افتتاح نخستین مرکز شتاب‌دهی و هم آفرینی حوزه سلامت با مجوز معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این شرکت بود. این مرکز در راستای حمایت از استارت‌‌آپ‌های حوزه سلامت فعالیت خواهد داشت.

دیگر شرکت دانش‌بنیانی که افتتاح شد در حوزه تولید ایمپلنت‌های ارتوپدی مانند پیچ، پلک و نیل‌های اینترلاک به عنوان تثبیت کننده داخلی در درمان شکستگی‌ها فعالیت می‌کند.

محصولات این شرکت علاوه بر توزیع در بیش از ۱۵۰ مرکز پزشکی در داخل کشور به کشور‌های آلمان، سوئد، مالزی و... نیز صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد