Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور رسول سراییان دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، رضا حیدری مدیر اجرایی الکامپ و اصحاب رسانه‌ برگزار شد.

رسول سراییان در این نشست ضمن اشاره به برخی ویژگی‌های برجسته نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد در حوزه فناوری در کشور ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امسال ۲۵امین دوره نمایشگاه الکامپ را تجربه خواهیم کرد که در این ۲۵ سال هر سال توانسته‌ایم‌ بخش‌های جدیدتری را به این رویداد اضافه کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه روند فناوری هم در حال کمک به ماست چراکه امروز در کمتر جایی ما شاهد این هستیم که بحث اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و فناوری اطلاعات مطرح نباشد. 

دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان بزرگترین تشکل فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور محوریت و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را عهده‌دار است.

سراییان در ادامه گفت: مهمترین کاری را که ما توانستیم در سال‌های گذشته و به طور خاص امسال انجام دهیم این است که یک نمایشگاه چند ذی‌نفعه زیر یک چتر به نام الکامپ را دور هم جمع کنیم.

وی افزود: شعاری که برای نمایشگاه امسال انتخاب شده است، " آینده بهتر" نام دارد و در ضمن برای این شعار زیربخش‌هایی را با عناوین elecom stars, آینده بهتر با elecom jobs, آینده بهتر با elecom talks, آینده بهتر با elecom games و آینده بهتر با elecom trends انتخاب کرده‌ایم.

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود

رضا اکبری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از محور پلدختر به خرم‌آباد گفت: بارندگی‌های اخیر آسیب‌های آبشستگی، ریزش سنگ و ورود گل‌ولای را به این محور وارد کرده‌ است که با تلاش راهداران یک یا دو روز آینده این مسیر بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به استقرار ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد افزود: عملیات خاک‌ریزی نیز تا چند روز دیگر در این محور ادامه دارد تا راهداران عرض کافی را برای تردد از این نقطه ایجاد کنند.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: دیوارسازی، آسفالت قسمت‌های تخریب‌ شده و ایجاد حفاظ هم، یک تا دو ماه آینده به‌ مرور تکمیل خواهد شد.

اکبری خاطرنشان کرد: جاده پلدختر به خرم‌آباد در سیل ۱۳۹۸ خسارت سنگینی دیده بود که از همان سال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور طرح‌های متعددی را برای این محور برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: بیش از ۱۰ دهنه پل در محور پلدختر به خرم‌آباد در سیل سال ۹۸ دچار شکستگی و تخریب شده بود که این پل‌ها احداث و به بهره‌برداری رسید.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ادامه داد: قسمت‌هایی از محور پلدختر به خرم‌آباد نیز به طور کامل تخریب و آسفالت و روشنایی این محور از بین رفته بود که بازسازی این نقاط انجام شده است.

اکبری افزود: حدود ۱۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه رودخانه و در مجاورت جاده پلدختر به خرم‌آباد نیاز است تا ایمنی این محور به سطح قابل‌قبول برسد.

وی اضافه کرد: ما سال‌ها است نتوانستیم اعتبار لازم برای احداث ۱۵ کیلومتر در محور پلدختر به خرم‌آباد را نه از منابع ملی و نه استانی تأمین کنیم و اعتبارات مدیریت بحران هم اختصاص پیدا نکرده است.

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور بیان کرد: انتظار می‌رود با بازدید رئیس ستاد بحران کشور و مسئولان استانی و ملی از محور پلدختر به خرم‌آباد رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به این محور اختصاص یابد تا دیوارسازی حاشیه جاده پلدختر به خرم‌آباد تکمیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • استقبال از نمایشگاه قرآنی امسال بیش از توقع بود/ ۱۰۰ جلد از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) به چاپ می‌رسد
  • شناسایی و پیگیری روش‌های تقویت مالی در حوزه علم و فناوری
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • برپایی بزرگترین رویداد قرآنی، جلوه‌ ارادت ملت به کتاب الهی
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • برای تحقق عملی شعار امسال باید مدلهای رفتاری اثربخشی را برای مردم تعریف کنیم
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • مسافران کرمانشاه امسال قوانین رانندگی را بهتر رعایت کردند