Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نگرانی خود را نسبت به افزایش تنش‌ها بر سر مساله هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پس از کارشکنی‌ های مکرر ایالات متحده و کشورهای اروپایی امضا کننده توافق هسته‌ای، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که دیگر به برخی از محدودیت‌های اعمال شده در توافق هسته‌ای پایبند نخواهد بود و اقدامات بیشتری را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در یک سخنرانی گفت: من نگران افزایش تنش‌ها در خصوص مساله هسته‌ای ایران هستم. امیدوارم راهکارهایی پیدا شود تا تنش‌های اخیر از طریق گفتگو حل و فصل شود.

وی در ابتدای نشست امروز شورای حکام در شهر وین اتریش افزود: من درباره تنش‌ها بر سر مساله هسته‌ای ایران نگران هستم. همان طور که دائما تاکید داشته‌ام، تعهدات هسته‌ای در چارچوب برجام که توسط ایران اجرا شده، برای راستی آزمایی هسته‌ای لازم و ضروری است.

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت: به همین دلیل، امیدوارم راهکارهایی پیدا شود که تنش‌های فعلی از طریق گفتگو کاهش یابد. لازم است ایران نیز تعهدات هسته‌ای خود در چارچوب برجام را به طور کامل اجرا کند. آژانس به راستی آزمایی عدم انحراف موارد اعلام شده در توافقنامه پادمان‌ها، ادامه خواهد داد. ارزیابی درباره عدم وجود مواد و فعالیت‌های هسته‌ای در ایران همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمانو آمریکا ایران توافق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساله فلسطین مساله همه بشریت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نبود هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در رود ارس
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • مساله فلسطین مساله همه بشریت
  • اسکای‌ نیوز : استرالیا به‌دنبال منع ورود شهروندان ایران و عراق است
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند