Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:58:19 GMT

برداشت غوره نوبرانه در شهرستان کارون/تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۱۲۱

برداشت غوره نوبرانه در شهرستان کارون/تصاویر

شهرستان کارون یکی از قطبهای تولیدکننده انگور درخوزستان است که درمنطقه شرق کارون بسیار از روستاییان به تولید انگور مشغول هستندو غزاویه بزرگ و روستای چمیان بیشترین سطح زیر کشت منطقه را به خود اختصاص داده اند

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرستان کارون یکی از قطبهای تولیدکننده انگور درخوزستان است که درمنطقه شرق کارون بسیار از روستاییان به تولید انگور مشغول هستندو غزاویه بزرگ و روستای چمیان بیشترین سطح زیر کشت منطقه را به خود اختصاص داده اند برداشت غوره چند روزیست که در شهرستان آغاز شده است و روزانه در هرهکتار حدود ۵۰۰کیلو غوره برداشت و روانه بازار میشود برداشت غوره نوبرانه شهرستان کارون امسال بدلیل سیل و خسارت ها وارده کمتر شده است در شهرستان کارون نزدیک به ۲۰ رقم از ارقام انگور کشت میشود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،علی عسکری با اشاره به استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از اسکله‌های گردشگری دریایی در رودخانه کارون، گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۸ هزار و ۷۵۹ نفر از اسکله‌های گردشگری دریایی بندرخرمشهر بازدید کردند.
وی با تاکید بر اهمیت گردشگری دریایی افزود: پروژه طراحی، ساخت، حمل و نصب ۸ پست اسکله فلزی در ۴ نقطه رود کارون به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر در راستای توسعه و رونق زیرساخت‌های گردشگری دریایی خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی در سال‌های گذشته انجام شد که خوشبختانه در ایام نوروز با استقبال گسترده مسافران و گردشگران رو به رو می‌شود.
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: محدوده طرح ایمنی سفر‌های نوروزی در رودخانه کارون از ابتدای دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود.
توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناور‌ها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.
طرح تسهیل سفر‌های دریایی نوروز از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است و تا ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کشت ۵۰ هکتار انگور دیم در اراضی شیب دار شهرستان فیروزه
  • آغاز هرس درختان انگور روستای جغدان در فصل بهار + فیلم
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعب آب در خاتم و مروست
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب + عکس
  • اسکله‌های بندر خرمشهر میزبان گردشگران
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعبی آب در خاتم و مروست
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • جلوگیری از برداشت غیر مجاز سنگ در اراضی ملی روستای سیمین شهرستان همدان