Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:16:59 GMT

میثاقیان: شهرخودرو مرا به یاد ابومسلم می‌اندازد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۸۴۸

میثاقیان: شهرخودرو مرا به یاد ابومسلم می‌اندازد

سرمربی سابق ابومسلم مشهد گفت: تیم شهر خودرو مشهد با بازیکنان بی‌نام و نشانی که دارد و کار بزرگی که کرد بشدت مورد علاقه من است و مرا به یاد ابومسلم می‌اندازد.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان در گفتگویی ضمن ابراز خوشحالی از حضور نماینده فوتبال خراسان در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من واقعا چه در لیگ و چه در جام حذفی بازی‌های بازی‌های پدیده شهر خودرو را دنبال می‌کردم چون مرا به یاد ابومسلم دوران خودم می‌انداخت که آن سال‌ها بازیکنان ناشناخته‌ای مثل خلعتبری، آندو، جباری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. داشت.

 

وی ادامه داد: شهر خودرو با آمدن یحیی و نظم مالی‌ و آرامش روانی‌ای که با حضور حمیداوی پیدا کرده تبدیل به یک مجموعه بسیار خوب و با کیفیت شده که ما از بیرون به آن افتخار می‌کنیم و امیدوارم همین روند خوب خود را در سال‌های پیش‌رو نیز حفظ کند چون حق مردم مشهد همین موفقیت‌ها است. این دو برای پدیده شهر خودرو نعمت‌های بزرگی هستند.

 

سرمربی اسبق ابومسلم به مرور خاطرات خود با این تیم پرداخت و گفت: ما دو سال سوم و چهارم شدیم ولی آن موقع‌ها غیر از قهرمان، تیم دیگری شانس آسیایی شدن نداشت. ما آن سالی که به فینال حذفی رفتیم تا آستانه صعود به آسیا هم رفتیم اما به صبا باختیم و واقعا از همان موقع دلم پر می‌زد که روزی تیم مشهد راه به آسیا پیدا کند.

 

میثاقیان که خود پدیده را شش سال پیش از لیگ‌یک به لیگ‌برتر آورد، متذکر شد: به یحیی تبریک می‌گویم که چنین شور و اشتیاقی را در بین مردم خراسان ایجاد کرده است. الان همه جا حرف پدیده شهرخودرو است. خدا وکیلی هر مربی‌ای ورزشگاه امام رضا(ع) را می‌بیند دلش پر می‌کشد در این فضای زیبا تیمش را هدایت کند. پدیده شهر خودرو امسال در این ورزشگاه باعث خوشحالی همه ما و هواداران فوتبال مشهد شد و چقدر سریع هم همه به این تیم علاقمند شدند.

 

وی تاکید کرد: روزی که پدیده را به لیگ‌برتر آوردم حدس می‌زدم که روزی جایش را قوی در دل مردم باز کند. شهر خودرو الان حکم ابومسلم مشهدی‌ها را دارد. آرزو دارم که این تیم در سال آینده هم موفق باشد و انشاالله در آسیا هم بتواند نشان دهد که فوتبال مشهد توانش خیلی بالاتر از این حرفهاست.

 

سرمربی اسبق ابومسلم با خوش‌بینی نسبت به صعود شهر خودرو به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: این تیمی که من می‌بینم جزو مدعیان است و وارد دور گروهی خواهد شد.

اکبر میثاقیان (سرمربی) پدیده شهر خودرو ابومسلم مشهد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها اکبر میثاقیان سرمربی پدیده شهر خودرو ابومسلم مشهد دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار سپاهان برابر استقلال چند روز پس از شکست طلایی پوشان اصفهانی در دو دیدار رفت و برگشت مقابل الهلال اولین بازی نیم فصل دوم مورایس و شاگردانش بود که با شکست در ورزشگاه آزادی همراه شد و فشار را روی این تیم بیشتر کرد.

این بخشی از هزینه‌های مورایس در این بازی مهم بود و چند بازیکن این تیم نیز در این مسابقه فیزیکی و پرفشار دچار مصدومیت شدند. فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاددر جریان نیمه اول دچار این مشکل شدند و آریا یوسفی هم که شدت آسیب او بالاتر بود 2 ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو تمرینات و مسابقات سپاهان را از دست داد.

در این بین آسیب دیدگی فرشاد احمدزاده خیلی زود و پس از یک مسابقه رفع شد و در شرایطی که آریا یوسفی هنوز شرایط حضور در تمرین تیم را ندارد، محمد جواد حسین نژاد از روز چهارشنبه در تمرینات سپاهان آفتابی شد و کار انفرادی را برای اضافه شدن به تمرینات گروهی آغاز کرده است.

حسین نژاد یکی از بازیکنان خلاق و کلیدی سپاهان در این فصل به شمار می‌رود که بازگشت او در فاصله نزدیک به 6 روز مانده به دیدار برابر تراکتور خبر بسیار خوبی برای سپاهانی‌ها به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد
  • پدیده خورشید سیاه چیست؟ + فیلم
  • عکس| بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • پدیده طبیعی خورشید سیاه در نزدیکی مرز آلمان (فیلم)
  • بازگشت پدیده سپاهان با مدل موی جدید
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • توقیف ٣٨ خودرو در ٢۴ ساعت گذشته در مشهد
  • گل‌فشان‌ها جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران + فیلم
  • (ویدئو) جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران
  • جذاب‌ترین پدیده طبیعی ایران (فیلم)