Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:07:17 GMT

برای بازی در بارسلونا کمی استرس دارم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۱۹۰۷

برای بازی در بارسلونا کمی استرس دارم

خرید جدید بارسا بی تاب حضور در این باشگاه است و البته می گوید از این بابت کمی هم استرس دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ زمستان گذشته بود که از آژاکس به بارسلونا پیوست و تا انتهای فصل به صورت قرضی در تیم هلندی بازی کرد. او با آژاکس در لیگ هلند دبل کرد و شب گذشته با تیم ملی کشورش نیز در لیگ ملت های اروپا عنوان نایب قهرمانی را به دست اورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها او را بهترین هافبک جوان کنونی دنیا می دانند و معتقدند بارسا بهترین خرید ممکن را انجام داده است.

 

 

 

 

دی یونگ پس از بازی شب گذشته برابر پرتغال در فینال لیگ ملت های اروپا، در مورد پیوستن به بارسا و رقابت با هافبکی همچون آرتور ملو در این باشگاه گفت:« آرتور بازیکن بسیار بسیار خوبی است. باتکنیک و خوش فکر است و برای بازی کنار او بی تاب هستم. چرا نتوانیم کنار هم بازی کنیم؟ از این بابت مشکلی وجود ندارد. بازی در بارسا ساده نخواهد بود و این را می دانم. دوست دارم هرچه زودتر این حس را تجربه کنم؛ هرچند که اعتراف می کنم کمی از این بابت استرس دارم.»

 

دی یونگ در مورد آینده هم تیمی اش ماتایس دی لیخت گفت:« این تصمیم خود اوست و پس از مشورت با خانواده و دوستانش، بهترین تصمیم را در مورد آینده اش خواهد گرفت. من هم نمی دانم مقصد بعدی او کجا خواهد بود.»

 

 

 

 

آندره آ پیرلو چندی پیش گفته بود که دی یونگ بهترین هافبک دنیاست. ستاره هلندی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارنظر پیرلو گفت:« تعریف و تمجید پیرلو برای من یک افتخار است اما معتقدم بازیکنانی بهتر از من در دنیا وجود دارند و اینکه من نباید از خودم تعریف کنم.»

 

فرانکی دی یونگ بارسلونا آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فرانکی دی یونگ بارسلونا آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‎های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 32 لالیگا اسپانیا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال 3 بر 2 بارسا را شکست داد. آندرئاس کریستنسن در دقیقه 6 گل اول بارسا را زد و وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. فرمین لوپز مارین در دقیقه 69 گل دوم بارسا را زد و آبی اناری‌ها را دوباره پیش انداخت. لوکاس واسکز در دقیقه 73 گل دوم رئال را زد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. جود بلینگام در دقیقه 91 گل سوم رئال مادرید را زد و بدین ترتیب رئال پیروز میدان شد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • کری‌خوانی یامال برای رئال: سه‌تایی می‌شوید!‏