Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:26:30 GMT

یادواره شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۲۲۲۳

یادواره شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای محله دروازه آستارا با محوریت شهید علی سیفی علی‌بلاغی از شهدای مدافع حرم استان اردبیل برگزار شد. ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یادواره شهدای محله دروازه آستارا با محوریت شهید علی سیفی علی‌بلاغی از شهدای مدافع حرم استان اردبیل در مسجد حسین بن علی(ع) اردبیل برگزار و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسدولان، رزمندگان، مدافعان حرم و اقشار مختلف مردم یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در این یادواره اظهار داشت: اقتدار و عظمت کنونی که بر کشور حاکم است را مدیون خون شهدایگرانقدر نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و باید قدردان خون‌هایی باشیم که در مسیر اعتلای نظام نثار شده است.

مطالبات خانواده‌های شهدا در اردبیل پیگیری می‌شودطرح کاشت نهال به یاد شهدا در اردبیل اجرا می‌شودمراسم بزرگداشت روز شهدا در اردبیل اجرا می‌شودحجت‌الاسلام حسین نوری با اشاره به تلاش مدافعان حرم گفت: شهدای مدافع حرم در راه دفاع از آرما‌ن‌ها و ارزش‌های اسلامی و دینی در خارج از مرزهای کشورمان به مبارزه با دشمنان پرداخته و در این مسیر متعالی از جان خود گذشتند تا عزت، افتخار، اقتدار و آرامش در کشور پابرجا بماند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم از جایگاه معنوی بالایی برخورار هستند، افزود: ولایتمداری شهدای مدافع حرم در لبیک‌گویی به ولایت فقیه در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) از شاخصه‌های مهم این شهداست که به تعبیر مقام معظم رهبری مانع از اسارت مجدد حضرت زینب(س) شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل بسترسازی برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) را از جمله پیام‌های شهدا برشمرد و بیان کرد: برپایی چنین محفل‌هایی زمینه برای قدردانی از ایثارگری و جانفشانی شهدای مدافع حرم را فراهم کرده و سبب می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر در جامعه نهادینه شود.

به گزارش تسنیم، شهید مدافع حرم علی سیفی علی‌بلاغی در ماه رمضان و مصادف با 16 خرداد و با زبان روزه در شهر «حماء» سوریه به شهادت رسید و پیکر این شهید والامقام در روز 14 تیرماه سال گذشته در گلزار شهدای اردبیل تشییع شد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد در این مراسم گفت: امروز نقشه دشمن، تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی است و امروز تکریم خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مسئولیت‌هایی است که بر عهده ما گذاشته شده است. 
سرهنگ آزادی نژاد افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی از اهداف برپایی این مراسم است. 
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، صدا و سیمای مرکز یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
روایتگری دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا از برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است