Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:22:56 GMT

بیشترین افزایش به نفت برنت اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۱۲۶۸۶

بیشترین افزایش به نفت برنت اختصاص یافت

به گزارش میزان، نفت خام طی هفته گذشته میلادی در ۶ روز کاری مورد معامله قرار گرفت.

هر بشکه نفت خام در سیزدهمین روز از خرداد ماه به قیمت ۵۲.۷۴ دلار ارزش گذاری شد، در دومین روز از هفته با افزایش چند سنتی قیمت به رقم ۵۳.۴۸ دلاری رسید، پس از آن قیمت نفت به مدت یک روز کاهش یافت و به رقم ۵۱.۶۵ دلار رسید که این کمترین رقم ثبت شده طی مدت مذکور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه معاملات این هفته و در شانزدهمین روز از خرداد ماه با ورود به کانال ۵۲ دلاری، در رقم ۵۲.۹۱ دلار معامله شد.

هر بشکه نفت خام در دو روز پایانی هفته و در روز‌های هفدهم و هجدهم خرداد ماه، با جهش قیمت به ارقام  ۵۴.۱۹ و ۵۴.۰۵ دلاری به فروش رسید.

اختلاف قیمت ثبت شده طی هفته گذشته میلادی از افزایش ۱.۳۱ دلاری خبر می‌دهد.

نفت برنت طی هفته گذشته میلادی در ۶ روز مورد معامله و قیمت گذاری قرار گرفت.

هر بشکه نفت برنت در سیزدهمین روز از خرداد ماه به ارزش ۶۰.۶۸ دلار خرید و فروش شد، در دومین روز از هفته هر بشکه نفت برنت با افزایش  به رقم ۶۱.۹۸ دلار رسید، پس از آن قیمت نفت کاهش یافت و در پانزدهمین روز از خرداد ماه به رقم ۶۰.۵۲ دلار رسید.

قیمت نفت برنت در شانزدهمین روز از خرداد با تغییر جهت و در پیش گرفتن روند صعودی به ارزش ۶۲.۰۱ دلار مورد معامله قرار گرفت، در ادامه با افزایش بیش از ۱ دلاری و رسیدن کانال ۶۳ دلاری به ارزش ۶۳.۴۵ دلار به فروش رسید که این بیشترین رقم ثبت شده طی هفته گذشته میلادی بوده است.

هر بشکه نفت برنت در آخرین روز از هفته و با کاهش چند سنتی در رقم ۶۳.۲۹ دلار قیمت گذاری شد.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت برنت نشان دهنده افزایش ۲.۶۱ دلاری بوده است.

هر بشکه نفت کوره طی هفته گذشته میلادی در ۶ روز کاری مورد معامله قرار گرفت.

هر بشکه نفت کوره در سیزدهمین روز از خرداد ماه به ارزش ۱.۷۹۸۴ دلار ارزش گذاری شد، در دومین روز از هفته با رشد قیمت به رقم ۱.۸۲۳۲ دلار رشد کرد.

پس از آن قیمت نفت کوره به مدت یک روز کاهش یافت و به رقم ۱.۷۷۵۳ دلار رسید که این کمترین رقم ثبت شده طی هفته گذشته بوده است.

در ادامه قیمت‌ها صعودی شد و در شانزدهمین روز از خرداد ماه به رقم ۱.۸۰۰۴ دلار رسید، نفت کوره در هفدهمین روز به رقم ۱.۸۲۹۲ دلار معامله شد که این بیشترین رقم ثبت شده برای نفت کوره بوده است.

در نهایت هر بشکه نفت کوره به قیمت ۱.۸۲۴ دلار ارزش گذاری و معامله شد.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت کوره طی هفته گذشته میلادی نشان از افزایش ۰.۰۲۵۶ دلاری داشته است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: بازار نفت افزایش قیمت نفت برنت رامبد جوان اقتصاد مقاومتی عبدالرضا داوری هایکو ماس شینزو آبه فرهاد مجیدی حشمت علوی حیات شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۱۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار به‌عنوان بازارگردان اصلی تعیین قیمت در بازارها در ۲۰ روز معاملاتی فروردین با افزایش ۴۶۱۰ تومانی روند افزایشی قابل توجهی داشت و سایر بازارها را نیز از این افزایش متاثر کرد. روند صعودی دلار با آرامش در اخبار سیاسی کمی تعدیل شد و مسیر رفته را تا حدودی برگشت.

در همین راستا برزو حق‌شناس کارشناس اقتصادی در گفت وگو با تجارت نیوز با اشاره به اثر رخدادهای اخیر در افزایش شارپی قیمت دلار گفت: «دلار متاثر از اتفاقات اخیر، مسیر قیمتی را که پیش‌بینی می‌شد سه ماهه طی کند، طی چند کندل هیجانی در نیمه فروردین دید. این به معنی آن است که هدف قیمتی دلار در ماه اول سال دیده شد.»

وی با اشاره به اینکه دلار به دلیل هیجانات هفته‌های اخیر به وضوح در روند صعودی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: «هر چند قیمت اسکناس آمریکایی به بازه قبل از هیجانات برگشته است اما این معنی را می‌دهد که روند صعودی در بازار ارز هنوز ادامه دارد و احتمالا یک بار دیگر قیمت دلار برای فتح کریدور بالاتر خیز برمی‌دارد.»

این کارشناس اقتصادی در ادامه افزود: «عوامل بنیادی اقتصاد موید این موضوع است که ارزش ذاتی قیمت دلار رشد می‌کند و در حال حاضر دلار پایین ارزش ذاتی قرار دارد.»

وی با این توضیح که در روندهای صعودی، قیمت دلار حباب مثبت می‌گیرد، گفت: «به لحاظ سنتی، بعد از سال ۹۷ کف قیمت دلار در طول یک سال در خرداد و تیر شکل می‌گیرد. این موضوع می‌تواند قیمت و روند دلار را طی ماه‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد.»

حق‌شناس اظهار کرد: «روند قیمت دلار صعودی است و این اسکناس تا خرداد در کریدور بالاتر خواهد نشست؛ با لحاظ این موضوع که از سال ۹۷ کف قیمت دلار در خرداد و تیر شکل گرفته است.»

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897801

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان